خبر فوری

 
 
زلمی خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا امروز به پاکستان خواهد رفت
کد خبر :1287012777

10:38 1399/06/24


برچسب ها : زلمی خلیل زاد, صلح افغانستان, طالبان افغانستان, مذاکرات صلح, مقامات پاکستان, نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان,

زلمی خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان به منظور رایزنی با مقامات دولتی و نظامی پاکستان امروز وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان خواهد شد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| زلمی خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان به منظور رایزنی با مقامات دولتی و نظامی پاکستان امروز وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان خواهد شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، همزمان با آغاز مذاکرات بین الافغان در دوحه زلمی خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان امروز دوشنبه به اسلام آباد خواهد رفت.

وی قرار است در جریان این سفر با مقامات ارشد دولتی و نظامی همچون عمران خان نخست وزیر و ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان دیدار و با آنان پیرامون مسائل مختلف مربوط به روند صلح افغانستان و مذاکرات بین الافغان به بحث و رایزنی خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است پس از اجرای مفاد توافقنامه صلح طالبان و آمریکا از سوی دولت افغانستان مبنی بر آزادی تمامی زندانیان طالبان، پس از پایان آن مذاکرات بین الافغان با حضور مقامات آمریکایی از جمله مایئک پمپئو و زلمی خلیل زاد در دوحه پایتخت قطر آغاز گردید.

ارسال نظر

 
1