خبر فوری

 
زخمی شدن یک مرزبان پاکستانی در تیراندازی تروریست های ناشناس مستقر در خاک افغانستان
کد خبر :1902034873

12:54 1400/02/18


برچسب ها : ارتش پاکستان, تروریست های ناشناس, تیراندازی, شهرستان باجور, مرز پاکستان و افغانستان, نیروهای مرزبانی پاکستان, نیروهای مسلح ناشناس,

در پی تیراندازی تروریست های ناشناس مستقر در خاک افغانستان به سوی پست مرزی ارتش پاکستان در شهرستان باجور ایالت خیبر پختون خوا یک نظامی ارتش پاکستان دچار جراحت شد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در پی تیراندازی تروریست های ناشناس مستقر در خاک افغانستان به سوی پست مرزی ارتش پاکستان در شهرستان باجور ایالت خیبر پختون خوا یک نظامی ارتش پاکستان دچار جراحت شد.

اداره روابط عمومی ارتش پاکستان با انتشار بیانیه ای در این خصوص اعلام نمود: تروریست های ناشناس پست مرزی واقع در خط مرزی مشترک پاکستان و افغانستان را هدف قرار دادند که با واکنش به هنگام نیروهای مرزبانی ارتش پاکستان مواجه شدند، در نتیجه درگیری و تبادل آتش میان دو طرف یک نظامی ارتش پاکستان زخمی گردید.

روابط عمومی ارتش پاکستان در این بیانیه خود بار دیگر بر انجام اقدامات موثر از جانب طرف افغان جهت تامین امنیت مرزها و حفظ ثبات در منطقه تاکید نمود و ابراز داشت: استفاده از خاک افغانستان برای انجام اقدامات تروریستی را به شدت محکوم می کنیم.

ارسال نظر

 
1