خبر فوری

 
 
زخمی شدن یک زن در پی تیراندازی مرزبانان هندی به سوی خاک پاکستان
کد خبر :121943419

15:28 1399/02/13


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش هند, پاکستان و هند, خط مرزی پاکستان و هند, مرز هند و پاکستان, نیروهای مرزبانی پاکستان, نیروهای مرزبانی هند,

نیروهای مرزبانی ارتش هند بار دیگر با نقض پیمان آتش بس اقدام به تیراندازی به سوی خط مرزی مشترک با پاکستان نمودند که در جریان آن یک زن از اهالی مناطق مرزی زخمی شد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نیروهای مرزبانی ارتش هند بار دیگر با نقض پیمان آتش بس اقدام به تیراندازی به سوی خط مرزی مشترک با پاکستان نمودند که در جریان آن یک زن از اهالی مناطق مرزی زخمی شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، مرزبانان هندی شب گذشته مناطق مسکونی بخش های حاجی پیر و سینگ واقع در نقطه صفر مرزی پاکستان را به وسیله سلاح های سنگین همچون راکت، توپ و خمپاره های سنگین هدف قرار دادند.

طبق گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، در جریان این اقدام نیروهای مرزبانی ارتش هند و هدف قرار دادن مناطق مسکونی واقع در خط مرزی یک زن از اهالی روستای خواجه باندی به شدت مجروح شد که بلافاصله به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل گردید.

روابط عمومی ارتش پاکستان در پایان افزود: نیروهای مرزبانی ارتش پاکستان نیز با اقدام به هنگام خود مواضع ارتش هند را هدف قرار دادند.

لازم به ذکر است دو روز قبل نیز در پی نقض پیمان آتش بس از سوی نیروهای مرزبانی ارتش هند و هدف قرار دادن مناطق مرزی پاکستان، سه تن از جمله یک نظامی ارتش پاکستان جان باختند.

بخوانید: جان باختن یک نظامی و 2 شهروند پاکستانی در پی تیراندازی نیروهای مرزبانی ارتش هند

ارسال نظر

 
1