خبر فوری

 
 
زخمی شدن هفت تن در اثر حمله نارنجکی به مرکز پلیس در شهرستان کوهات
کد خبر :574798832

12:04 1401/06/23


برچسب ها : انفجار نارنجک, پلیس ایالت خیبر پختون خوا, پلیس کوهات, تروریست های ناشناس, حمله تروریستی, مرکز پلیس,

در اثر حمله نارنجکی به یک مرکز پلیس در شهرستان کوهات ایالت خیبر پختون خوا 7 تن از جمله پنج نیروی پلیس زخمی شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در اثر حمله نارنجکی به یک مرکز پلیس در شهرستان کوهات ایالت خیبر پختون خوا 7 تن از جمله پنج نیروی پلیس زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، تروریست‌های ناشناس روز گذشته ایستگاه پلیس بلی تنگ واقع در خیابان پندی شهر کوهات را به وسیله نارنجک هدف قرار دادند، در اثر انفجار نارنجک در محوطه داخلی مرکز پلیس هفت تن شامل عبدالرئوف رئیس مرکز پلیس، پاسبان مظفر حسین، پاسبان مطیع الله، پاسبان عتیق، پاسبان اسامه به همراه دو شهروند به نام‌های عارف و سهیل خان که در این مرکز پلیس حضور داشتند دچار جراحت شدند.

تیم‌های امدادی بلافاصله پس از این انفجار در محل حادثه حضور یافته و مجروحان را به بیمارستان دولتی بی تنگ و بیمارستان مرکزی کوهات منتقل نمودند.

نیروهای کمکی پلیس نیز بلافاصله پس از مطلع شدن از این حادثه در محل حضور یافته و تیم خنثی سازی بمب نیز در محل حادثه فراخوانده شد، نیروهای پلیس و دیگر نهادهای امنیتی با به محاصره درآوردن منطقه عملیات جستجوی برای شناسایی عوامل این حادثه تروریستی را آغاز نمودند.

لازم به ذکر است به دنبال شکست مذاکرات صلح میان نهادهای امنیتی پاکستان و گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان و پایان توافقنامه آتش بس، حملات این گروه تروریستی علیه نیروهای امنیتی در نقاط مختلف ایالت خیبر پختون خوا بار دیگر تشدید یافته است و مناطق مختلف این ایالت هر روزه شاهد حملات تروریستی علیه ارتش پاکستان و دیگر نیروهای مسلح این کشور است.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

ارسال نظر

 
1