خبر فوری

 
 
زخمی شدن سه تن از معلمان و سرپرست مدرسه دینی درپی تیراندازی عناصر مسلح ناشناس در کراچی
کد خبر :28461445

10:33 1402/06/15


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, ترور, تیراندازی, کراچی,

درپی تیراندازی عناصر مسلح ناشناس در منطقه ناظم آباد شمالی کراچی، سه فرد شامل دو استاد و سرپرست مدرسه دارالعلوم اسلامیه مجروح و کشته شدند.


سند: به گزارش راز نیوز| درپی تیراندازی عناصر مسلح ناشناس در منطقه ناظم آباد شمالی کراچی، سه فرد شامل دو استاد و سرپرست مدرسه دارالعلوم اسلامیه مجروح شدند.

براساس خبرگزاری های داخلی پاکستان، این رویداد تیراندازی در نزدیکی تالار عروسی کریستال منطقه بلاک ان واقع در ناظم آباد شمالی رخ داد که منجر به زخمی شدن سه تن از جمله حافظ خرم شهزاد 42 ساله، قاری محمد مدنی 20 ساله و نوید 40 ساله شده است و افراد مجروح به بیمارستان شهید عباسی منتقل شدند.

براساس جزئیات منتشر شده، وضعیت حافظ خرم شهزاد به دلیل برخورد 4 گلوله به ناحیه پهلو و سر وخیم می باشد.

فیصل رفیق رئیس کلانتری تیموریه در این رابطه گفته است که پس از تحقیقات ابتدایی از مدنی و نوید افراد زخمی شده، متوجه شدیم که این افراد پس از شرکت در مراسم عروسی درحال بازگشت بودند که هدف تیراندازی عناصر مسلح ناشناس قرار گرفتند. پلیس در ادامه بیانیه خود احتمال سرقت مسلحانه را رد کرد و گفت: تحقیقات برای دستیابی به اطلاعات و ماهیت حمله درحال انجام می باشند.

از طرفی یکی از سرپرستان ارشد این مدرسه دینی در مصاحبه ای اظهار داشت که در این حادثه سه تن شامل قاری محمد خرم از سرپرستان مدرسه، قاری محمد مدنی و قاری محمد الطاف از اساتید این مدرسه دینی زخمی شده اند که از میان آنها وضعیت قاری محمد خرم وخیم می باشد. وی در ادامه این مصاحبه بعد تیراندازی درپی سرقت مسلحانه را رد کرده و اظهار داشت که این حادثه یک ترور هدفمند بود.

این مقام مدرسه دینی افزود: قاری محمد خرم اصالتا از ایالت پنجاب می باشد که از 18 سال گذشته در این مدرسه مشغول خدمت و فعالیت است.

تکمیلی:

قاری محمد خرم به دلیل شدت جراحات وارده شب گذشته (شب 20 شهریور) در بیمارستان جان خود را از دست داد.

ارسال نظر

 
1