خبر فوری

 
 
زخمی شدن دو تن در اثر انفجار بمب در مسیر خودروی نیروهای ارتش پاکستان در کویته
کد خبر :697648019

16:28 1400/11/18


برچسب ها : ارتش پاکستان, انفجار بمب, انفجار بمب کنترل از راه دور, موتورسیکلت بمب گذاری شده, نیروهای سپاه مرزی پاکستان, کویته,

در اثر انفجار یک دستگاه موتورسیکلت بمب گذاری شده در مسیر خودروی ارتش پاکستان در خیابان سریاب شهر کویته دو نظامی پاکستانی زخمی شدند.


کویته: به گزارش راز نیوز| در اثر انفجار یک دستگاه موتورسیکلت بمب گذاری شده در مسیر خودروی ارتش پاکستان در خیابان سریاب شهر کویته دو نظامی پاکستانی زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، افراد مسلح ناشناس یک دستگاه موتورسیکلت بمب گذاری شده را خیابان سریاب شهر کویته مستقر نمودند و پس از عبور خودروی تیم گشت ارتش از نزدیکی موتورسیکلت مذکور بمب کنترل از راه دور منفجر گردید.

در اثر این انفجار دو نظامی ارتش پاکستان دچار جراحت شدند که با حضور تیم های امداد رسانی به بیمارستان انتقال یافتند.

بلافاصله پس از این انفجار نیروهای امنیتی کمکی با حضور در محل حادثه منطقه را به محاصره خود درآورده و عملیات جستجو برای شناسایی عاملان این انفجار را در منطقه آغاز نمودند.

طبق گزارش اولیه تیم خنثی سازی بمب که در محل حادثه حضور یافت، این انفجار توسط یک بمب دست ساز که از راه دور کنترل می شد صورت گرفته است.

 

ارتش ملی گرای بلوچ(BNA) در بیانیه ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

مرید بلوچ سخنگوی ارتش ملی گرای بلوچ در این بیانیه با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله امروز به نیروهای امنیتی در کویته ابراز داشت: فدائیان ما امروز در حوالی کارخانه سریاب در منطقه ولی جیت نیروهای دایره مبارزه با تروریسم را به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند زمانی که آنان در سه دستگاه موتورسیکلت مختلف در حین گشت به دستگاه موتورسیکلت بمب گذاری شده از سوی نیروهای ما مشکوک شدند.

وی افزود: در حین بازرسی دستگاه موتورسیکلت مذکور بمب کنترل از راه دور از سوی فدائیان ما منفجر گردید که در نتیجه آن چهار نظامی در دم به هلاکت رسیده و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

مرید بلوچ خاطرنشان کرد: این حمله تحت یک برنامه از پیش طراحی شده صورت گرفته است، این بخش توسط سازمان استخبارات نظامی(MI) تشکیل شده است که در قتل افراد بی گناه ربوده شده در عملیات های ساختگی به صورت مستقیم نقش دارد، ما از مردم بلوچ درخواست می کنیم از عضویت در این نیرو خودداری کنند و مردم از کاروان نیروهای نظامی نیز دوری اختیار کنند زیرا هر لحظه امکان هدف قرار گرفتن این نیرو از جانب ما وجود دارد.

وی در پایان تاکید کرد حملات ما تا زمان برپایی بلوچستان آزاد تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1