خبر فوری

 
زخمی شدن دهها تن در اثر انفجار بمب مقابل دفتر سازمان اطلاعات افغانستان در ولایت سمنگان
کد خبر :442741832

14:48 1399/04/23


برچسب ها : ارتش افغانستان, افراد مسلح ناشناس, انفجار خودروی بمب گذاری شده, حمله تروریستی, حمله مسلحانه, سمنگان,

در اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی دفتر سازمان اطلاعات افغانستان در ولایت سمنگان این کشور دست کم 43 تن زخمی شدند.


کابل: به گزارش راز نیوز| در اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی دفتر سازمان اطلاعات افغانستان در ولایت سمنگان این کشور دست کم 43 تن زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، منابع آگاه از انفجار مهیب بمب در مقابل ساختمان سازمان اطلاعات افغانستان خبر دادند، افراد مسلح ناشناس پس از انفجار خودروی بمب گذاری شده به درگیری با نیروهای امنیتی افغان پرداختند که در اثر بیش از 40 تن زخمی شدند.

مقامات محلی در این خصوص خبر دادند این حمله در شهر ایبک مرکز ولایت سمنگان افغانستان به وقوع پیوست و مهاجمان پس از منفجر نمودن خودروی بمب گذاری شده اقدام به تیراندازی به سوی نیروهای امنیتی نمودند.

طبق گفته محمد صدیق عزیزی سخنگوی دولت محلی ولایت سمنگان، درگیری میان مهاجمان و نیروهای امنیتی افغان همچنان ادامه دارد و در جریان تبادل آتش میان دو طرف تاکنون 43 نفر از افراد نظامی و غیر نظامی مجروح شدند.

خلیل مصدق مسئول اداره بهداشت ولایت سمنگان افغانستان با تایید زخمی شدن بیش از 40 تن در جریان این حمله تروریستی از احتمال افزایش تلفات این حادثه خبر داد.

ارسال نظر

 
1