خبر فوری

 
روسیه،رژیم صهیونیستی را عامل کشته شدن نیروهای خود میداند
کد خبر :1330298809

20:37 1397/06/27


برچسب ها : اسرائیل, روسیه, سوریه, فرانسه, لاذقیه,

15 نفر از نظامیان روسیه در حادثه سقوط هواپیمای نظامی روسی در دریای مدیترانه کشته شدند.


 

دمشق:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری المنار 15 نفر از نظامیان روسیه در حادثه سقوط هواپیمای نظامی روسی در دریای مدیترانه کشته شدند.

بر اساس اطلاعیه وزارت دفاع روسیه،پس از حملات رژیم صهیونیستی و فرانسه به مواضع شهر لاذقیه سوریه،لاشه یک هواپیمای جنگی این کشور که از اوایل صبح امروز از رادار محو شده بود در دریای مدیترانه پیدا شده است.

بر اساس گزارشات منتشر شده،هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی پس از حمله به لاذقیه و هدف قرار دادن این شهر،اقدام به فرار از آنجا نموده اند که با واکنش نیروهای ضد هوایی سوریه مواجه شدند،خلبانان اسرائیلی نیز برای حفظ خود از حملات ضد هوایی سوریه،هواپیمای جنگی روسی را به عنوان سپر خود استفاده نمودند که نهایتا موشک های شلیک شده توسط سوریه،به هواپیمای جنگی روسیه اصابت نمود و 15 نفر از نظامیان روسی در این حمله کشته شدند.

وزارت امور خارجه روسیه پس از این اقدام رژیم صهیونیستی،سفیر این کشور در مسکو را احضار نمودند و مراتب اعتراض شدید خود را به سفیر اسرائیل اعلام نمودند.

مقامات روسیه معتقدند این اقدام اسرائیل برای فتنه انگیزی و به صورت عامدانه انجام پذیرفته است.

وزارت دفاع روسیه گفته است که مقامات تل آویو تنها یک دقیقه قبل از حمله به ما اطلاع داده اند و این مدت بسیار کمی برای تغییر مسیر هواپیمایی نظامی روسی به سمت محل امن می باشد.

وزارت دفاع روسیه این اقدام اسرائیل را بسیار نابخردانه توصیف کرد و گفت:روسیه حق دارد اقدام تلافی جویانه علیه مواضع اسرائیل انجام دهد.

دولتمردان روسیه گفته اند:بارها به اسرائیل نسبت به عدم اقدام علیه منافع روسیه و نظامیان ارتش هشدار داده ایم.

رسانه های سوری نیز از شدت حملات به شهر لاذقیه سوریه از عصر روز دوشنبه تاکنون خبر میدهند.

ارسال نظر

 
1