خبر فوری

 
روزنامه نگار ارشد پاکستان: یکی از افراد نزدیک نخست وزیر درحال لابی گری برای اسرائیل است
کد خبر :548095917

16:00 1399/09/27


برچسب ها : اسرائیل, پاکستان و اسرائیل, پاکستان و رژیم صهیونیستی, رژیم صهیونیستی, عادی سازی روابط, عمران خان, لاهور, نخست وزیر پاکستان,

حامد بتی روزنامه نگار ارشد پاکستان طی گفتگو در برنامه خبری اظهار داشت که یکی از افراد نزدیک نخست وزیر درحال لابی گری برای اسرائیل در اسلام آباد است.


لاهور: به گزارش راز نیوز| پس از عادی سازی روابط توسط کشورهای بزرگ عربی با رژیم صهیونیستی، فضای اخبار و گزارش های داغ در رابطه با اقدامات درحال انجام در پاکستان به منظور احیای روابط با رژیم صهیونیستی نیز داغ است. پس از گزارش هایی در این زمینه از جمله، پرواز مشکوک سران هیئت حاکمه نظامی پاکستان به عمان/اردن همزمان با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس موساد به عربستان سعودی ، فشار کشور های عربی علیه پاکستان برای به رسمیت شناخن اسرائیل و سفر تعدادی از اعضای کابینه دولت فدرال پاکستان به تل آویو، هم اکنون عارف حمید بتی از روزنامه نگاران ارشد پاکستانی طی گفتگو در برنامه شبکه خبری "GNN" با بیان اینکه هرچند عمران خان نخست وزیر پاکستان گفته است که روابط با اسرائیل را برقرار نخواهد کرد و او یک مسلمان است، اما یکی از افراد نزدیک به عمران خان درحال لابی گری در اسلام آباد برای اسرائیل است، خاطر نشان کرد: این فرد حتی تابعیت پاکستان را ندارد. وی در ادامه با بیان اینکه خانه توسط چراغ خودش به آتش کشیده شده است، ابراز تاسف کرد و گفت: رهبر کشور (عمران خان) خواب است یا عمدا چشمان خود را بسته است؛ دو سه خبر دیگر، خبرهایی هستند که نمی توان در تلویزیون آنها را مطرح کرد.

شایان ذکر است کشور های امارات متحده عربی، بحرین و مراکش روابط خود با اسرائیل را برقرار کرده اند و اکنون ترکیه نیز از اعزام سفیر خود به اسرائیل خبر داده است. علاوه بر آن کشور سودان جایزه احیای روابط خود با اسرائیل را که حذف اسم این کشور از فهرست کشور های حامی تروریست بود، دریافت کرده است.  

ارسال نظر

 
1