خبر فوری

 
 
روز همبستگی با کشمیر در پاکستان
کد خبر :109136103

20:12 1397/11/15


برچسب ها : پاکستان, راهپیمایی, کشمیر,

روز همبستگی با کشمیر در تاریخ 5 فوریه مصادف با 16 بهمن ماه سال جاری در سرتاسر پاکستان و آزاد کشمیر به طور جدی و با شور و اشتیاق خاصی برگزار خواهد شد.


 

به گزارش راز نیوز، روز همبستگی با کشمیر در تاریخ 5 فوریه مصادف با 16 بهمن ماه سال جاری در سرتاسر پاکستان و آزاد کشمیر به طور جدی و با شور و اشتیاق خاصی برگزار خواهد شد. در این روز راهپیمایی های گسترده و عظیمی از جانب سیاستمداران، احزاب سیاسی و گروه های مذهبی برگزار خواهند شد. فردا 10 صبح برای نشان دادن جنایات ارتش هند در کشمیر به مدت یک دقیقه سکوت و پس از آن در راهپیمایی ها دسته های زنجیر گونه ای شرکت خواهند کرد. علاوه بر آنکه برنامه های خصوصی در رابطه با ابراز همدردی با مردم مظلوم و ستم دیده کشمیر در پایتخت فدرال و ایالتی پاکستان برگزار خواهند شد، مردم پاکستان نیز برای نشان دادن جنایات هند در کشمیر به خیابان ها آمده و شعارهایی به حمایت از مردم مظلوم کشمیر و علیه دولت و ارتش هند سر خواهند داد.

گفتنی است در سرتاسر شاهراه ها، جاده ها و خیابان های اصلی این کشور بنر و نوشته هایی به منظور اظهار همدردی با ملت مظلوم کشمیر نصب شده اند. از طرفی قابل ذکر است که در مجلس ایالتی پنجاب بیانیه ای در خصوص جنایات هند در کشمیر و به حمایت از مردم مظلوم آن صادر خواهد شد.
همچنین احزاب مسلم لیگ (ن)، حزب مردمی پیپلزپارتی و دیگر احزاب نیز راهپیمایی هایی در این زمینه برگزار خواهند کرد.

ارسال نظر

 
1