خبر فوری

 
 
روابط پنهانی دولت پاکستان با جنبش لبیک پاکستان
کد خبر :1234583582

13:23 1397/09/22


برچسب ها : پاکستان, لبیک پاکستان,

مقامات دولت پاکستان با جنبش لبیک پاکستان مذاکرات مخفیانه ای برگزار کردند


به گزارش راز نيوز، چندی پیش رهبران و اعضای جنبش لبیک پاکستان ، به دلیل ایجاد ناامنی و برگزاری تظاهرات غیر مسالمت آمیز دستگیر و زندانی شده بودند . طبق آمار به دست آمده بیش از 500 تن از اعضا و رهبران این گروه دستگیر شدند.

براساس جزئیات به دست آمده ، میان دولت و جنبش لبیک پاکستان روابط پنهانی انجام شده است. طی هفته گذشته، مقامات دولتی پاکستان با جنبش لبیک پاکستان مذاکرات مخفیانه ای برگزار کردند، در این مذاکرات جنبش لبیک پاکستان متعهد شد که آنها دیگر بر مسیر صلح گامزن خواهند بود، و هیچ گونه اقدامی که به ضرر کشور باشد را انجام نخواهند داد. قابل ذکر است که رهبران این گروه همچون : عبدالغفور تابانی، حافظ اشتیاق کوتلی و سید زین العابدین شاه از حافظ آباد آزاد شدند.

طبق گزارشات، با پیشرفت مذاکرات، روز گذشته حدود 322 تن از رهبران و اعضای جنبش لبیک پاکستان از زندان های مرکزی کراچی و لاهور و دیگر زندان ها آزاد شدند. افراد آزاد شده نیز طی تعهدی ابراز داشتند که دیگر هیچ گونه اقدامی که منجر به ناامنی و یا ایجاد اغتشاش در کشور شود را انجام نخواهند داد. گفتنی است طبق این مذاکرات، طی روزها آتی نیز دور دوم آزادی دیگر اعضای جنبش لبیک پاکستان از زندان های پاکستان آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

 
1