خبر فوری

 
 
روابط میان پاکستان و چین ،جزو اصول اساسی سیاست های خارجی پاکستان است
کد خبر :1856129748

16:17 1397/07/16


برچسب ها : پاکستان, چین, نخست وزیر,

نخست وزیر پاکستان عمران خان طی سخنانی اظهار داشته است که روابط پاکستان با چین ، جزو اصولی ترین سیاست های خارجی پاکستان است.


اسلام آباد : نخست وزیر پاکستان عمران خان طی سخنانی اظهار داشته است که روابط پاکستان با چین ، جزو اصولی ترین سیاست های خارجی پاکستان است.

گفتنی است که نخست وزیر پاکستان عمران خان طی اجلاس برگزار شده گفته است که، روابط میان پاکستان و چین ،جزو اصولی ترین سیاست های خارجی پاکستان به شمار می آید. این درحالی است که در این اجلاس مقاماتی همچون : شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان، اسد عمر وزیر دارایی، خسرو بختیار وزیر برنامه ریزی، فواد چودھری وزیر اطلاعات ،عمر ایوب وزیر بخش انرژی و شیخ رشيد وزیر راه آهن شرکت کردند.

براساس گزارشات، طی این اجلاس علاوه بر پروژه CPEC، درمورد پروژه های دیگر نیز به طور مفصل به عمران خان توضیحاتی ارائه شد. لازم به ذکر است که طی این اجلاس بر سفر نخست وزیر پاکستان عمران خان به چین نیز بحث و تبادل نظر شد.

نخست وزیر پاکستان طی سخنرانی در این اجلاس اظهار داشت که، دوستی میان پاکستان و چین، استوار خواهند ماند و بر ستون هایی مستحکم استوار است. روابط میان پاکستان و چین ، جزو اصول اساسی سیاست های خارجی پاکستان است. روابط میان دو کشور را بیش از پیش افزایش داده و مستحکم تر خواهیم کرد.

ارسال نظر

 
1