خبر فوری

 
 
روابط عمومی ارتش پاکستان: سپهبد فیض حمید رئیس جدید سازمان اطلاعاتی پاکستان ISI
کد خبر :194658723

20:28 1398/03/26


برچسب ها : ارتش, پاکستان, سپهبد, سرتیپ, سرلشکر,

تبادل درجه هایی در خصوص رتبه سپهبدی در ارتش پاکستان انجام شده است که اسامی سپهبد عامر عباسی، سپهبد معظم اعجاز، سپهبد عاصم منیر، سپهبد ساحر شمشاد مرزا و سپهبد فیض حمید شامل فهرست تبادل رتبه های جدید ارتش پاکستان است.


راولپندی: به گزارش رازنیوز، تبادل درجه هایی در خصوص رتبه سپهبدی در ارتش پاکستان انجام شده است که اسامی سپهبد عامر عباسی، سپهبد معظم اعجاز، سپهبد عاصم منیر، سپهبد ساحر شمشاد مرزا و سپهبد فیض حمید شامل فهرست تبادل رتبه های جدید ارتش پاکستان است.
طبق گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان  ISPR، سپهبد فیض حمید به عنوان رئیس جدید سازمان اطلاعاتی پاکستان ISI منتخب شده است، وی قبل از این در بخش ریاست ضد اطلاعات خدماتی انجام داده است. سپهبد عامر عباسی به عنوان مسئول تدارکات ارتش در مقر اصلی آن، سپهبد معظم اعجاز به عنوان فرمانده مهندسان در مقر اصلی ارتش و سپهبد عاصم منیر به عنوان فرمانده تیپ گوجرانوالا انتخاب شده اند.

 


گفتنی است سپهبد عاصم منیر در اکتبر 2018 میلادی و پس از بازنشستگی سپهبد نوید مختار، به عنوان رئیس ISI  منتخب شده بود. ژنرال عاصم منیر در سازمان اطلاعاتی MI و فرماندهی نیروهای ارتش در مناطق شمالی پاکستان نیز خدماتی انجام داده اند. وی در ماه مارس سال گذشته میلادی توانست نشان هلال را دریافت کند.

سپهبد فیض حمید که در حال حاضر به عنوان رئیس ISI منتخب شده است به همراه سپهبد ساحر شمشاد و 4 افسر دیگر ارتش پاکستان، در ماه آوریل سال جاری میلادی ارتقاء درجه کسب کرده بودند.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ستاد ارتش پاکستان در 3 آوریل سال جاری، به همراه 11 سرتیپ پزشکی، مجوز ارتقاء درجه 40 سرتیپ ارتش پاکستان را به درجه سرلشکر داده بود که پس از آن در تاریخ 12 آوریل سرلشکر ساحر شمشاد مرزا، سرلشکر نعمان محمود، سرلشکر اظهر عباس و سرلشکر فیض حمید به درجه سپهبدی ارتقاء یافتند.

ارسال نظر

 
1