خبر فوری

 
 
روابط دوستانه ارتش پاکستان با گروه های تروریستی
کد خبر :1303266462

15:12 1397/10/11


برچسب ها : پاکستان, تروریست, تروریسم, هند,

روابط عمران خان نخست وزیر فعلی پاکستان با تروریست ها در پاکستان جدید (شعار دولت PTI) در حال افشا شدن است.


 

به گزارش راز نيوز به نقل از India Today، روابط عمران خان نخست وزیر فعلی پاکستان با تروریست ها در پاکستان جدید (شعار دولت PTI) در حال افشا شدن است. تصاویر عجیبی از ارتش پاکستان در حال انتشار در فضای مجازی است که ارتش پاکستان در حال اهدای هدایایی به روسای تشکیلات تروریستی در وزیرستان شمالی است. در این تصاویر شاهد آن هستیم که رئیس گروه تروریستی اهل سنت و الجماعت پاکستان ASWJ (همان سپاه صحابه) محمد احمد لدهیانوی، در کنار ارتش پاکستان در وزیرستان شمالی ایستاده است، این گروه، همان گروهی است که مسئولیت برخی از حملات تروریستی انجام شده در سر تا سر پاکستان را برعهده گرفته است. همچنین شاهد فضل الرحمن خلیل هستیم که از بنیانگذاران گروه تروریستی حرکت المجاهدین است . فضل الرحمن خلیل علاوه بر آنکه در جهان به عنوان تروریست شناخته شده ، از دوستان نزدیک اسامه بن لادن نیز است. لدهیانوی نیز از رؤسای مشترک شورای دفاع پاکستان به شمار می آید، این شورا تحت نظر حافظ سعید رئیس لشکر طیبه اداره می شود. حافظ سعید همچنین مغز متفکر عملیات تروریستی سال 2008 میلادی در هندوستان نیز بود، که این حمله تروریستی توسط لشکر طیبه انجام شده بود.

این تصاویر نشان دهنده آن است که ارتش پاکستان به طور مکرر و پی در پی در حال پشتیبانی از گروه های تروریستی است. همچنین تصویر منتشر شده از سخنگوی بخش روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR در کنار رؤسای گروه های تروریستی، سر و صدای زیادی را در فضای مجازی بوجود آورده است. در تصویر منتشر شده از سخنگوی بخش روابط عمومی ارتش پاکستان در کنار دو تروریست احمد لدهیانوی و فضل الرحمن خلیل نشان دهنده روابط دوستانه ارتش با چنین افرادی است.

 


لازم به ذکر است که سفر ارتش پاکستان به همراه برخی از عناصر تروریستی به وزیرستان شمالی پاکستان موجب بروز سوالاتی در این رابطه شده است، که چگونه ارتش پاکستان که مدعی جدی بودن خود در رابطه با مبارزه با تروریسم است ، پس چگونه با روسای گروه های تروریستی عکس گرفته و یا به همراه آنها سفر کرده است.

قابل ذکر است، زمانی که از ISPR در رابطه با این سفر و یا عکس های گرفته شده و یا هدف از آنها سوالی پرسیده شد، ارتش پاسخی در این رابطه نداد.

این سفر و تصاویر منتشر شده از آن ، که نشان دهنده ارتش و روسای گروه های تروریستی در کنار یکدیگر است، باعث تخریب وجهه ارتش پاکستان در دنیا شده است، قابل ذکر است که رؤسای گروه های تروریستی به دعوت رسمی از ارتش پاکستان در سفر به وزیرستان شمالی شرکت کرده بودند.

در حقیقت گروه های تروریستی ساخته خود ارتش پاکستان به منظور دستیابی به اهداف این ارتش در منطقه و یا جهان است .

 

 

 

   

 

 

 

 

ارسال نظر

 
1