خبر فوری

 
 
رهبر سابق طالبان نیز هدف حمله مهاجمان ناشناس قرار گرفت
کد خبر :1988970469

19:01 1399/03/07


برچسب ها : تیراندازی, حمله, طالبان,

درپی حمله مهاجمان ناشناس در منطقه وانا وزیرستان جنوبی، تحصیل خان رهبر اسبق طالبان و از اعضای ارشد گروه ملا نذیر و رئیس کمیته صلح به شدت زخمی شده و شاکرام خان برادر وی به هلاکت رسیده است.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| صبح روز گذشته درپی حمله مهاجمان ناشناس در خیابان اعظم ورسک منطقه دابکوت وانا وزیرستان جنوبی، تحصیل خان رهبر اسبق طالبان و از اعضای ارشد گروه ملا نذیر و رئیس کمیته صلح به شدت زخمی شده و شاکرام خان برادر وی به هلاکت رسیده است. طبق گزارش پلیس، تحصیل خان به همراه شخصی به اسم جمشید صاحب میدان میوه در لاهور است، این حمله زمانی انجام شد که وی در حال حرکت به سمت بازار میوه خود در لاهور بود.

گفتنی است، این نخستین مرتبه ای است که یکی از فرماندهان کلیدی سابق گروه ملا نذیر طالبان توسط افراد ناشناس هدف حمله قرار گرفته است و از طرفی مهاجمان نیز موفق به فرار شده اند. هرچند دولت ساکنان اعضای طالبان منطقه وانا را کمیته صلح و طالبان خوب می خواند، اما مردم محلی برخلاف ادعای دولت آنها را طالبان و همچنین عناصر تروریستی طالبان نیز خود را به این نام می خوانند.

گفتنی است به دلیل حاصلخیز بودن این منطقه، به صورت روزانه 200 خودرو به سمت بازارهای لاهور حرکت می کنند که این امر موجب تعاملات دوستانه در زمینه بازار میوه بین دو طرف شده است.

همچنین برخی از منابع مدعی شدند که برخی اوقات تعدادی از گروه های شبه نظامی تروریستی حملاتی علیه یکدیگر انجام می دهند.

ارسال نظر

 
1