خبر فوری

 
 
رمضان مینگل رهبر سپاه صحابه بلوچستان دستگیر شد
کد خبر :1348058530

16:44 1397/12/22


برچسب ها : بلوچستان, پاکستان, دستگیری, رمضان مینگل, سپاه صحابه,

رمضان مینگل رهبر گروه تروریستی تکفیری سپاه صحابه در بلوچستان توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.


 

به گزارش راز نیوز، رمضان مینگل رهبر گروه تروریستی تکفیری سپاه صحابه در بلوچستان توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد. طبق اطلاعات به‌دست‌آمده نیروهای امنیتی پس از یورش به مدرسه جامعه انوار صحابه، رمضان مینگل رهبر گروه تروریستی تکفیری سپاه صحابه در بلوچستان را دستگیر کرد و پس‌ازآن مدرسه را پلمپ کرد. به گفته منابع محلی نیروهای امنیتی پس از دستگیری وی را به زندان هدو منتقل کردند.

لازم به ذکر است رمضان مینگل که قاتل هزاران شیعه در پاکستان به‌ویژه در بلوچستان است بارها توسط نیروهای امنیتی دستگیرشده است اما دولت پاکستان پس از مدتی او را آزاد می‌کند. رمضان مینگل رهبر یکی از گروه‌های شخصی خود نیز بود که این گروه، گروه رمضان مینگل نام داشت. این گروه علیه زائران پاکستان فعالیت می‌کرد. افراد این گروه با دیدن کارت ملی شهروندان در کویته و شناسایی فرد به‌عنوان شیعه آن‌ها را به قتل می‌رساندند. لازم به ذکر است این دستگیری نیز برای نشان دادن به آمریکا است که دولت پاکستان علیه گروهک‌های تروریستی در حال فعالیت است.  به دلیل اقدامات اخیر پاکستان علیه تروریست‌های منطقه چندی پیش مقامات آمریکایی رضایت خود را در این زمینه اعلام کردند.

لازم به ذکر است سپاه صحابه در صفحات توئیتر خود با انتشار عکس های گوناگون از رمضان مینگل حمایت کرده است و این دستگیری را به تماس تلفنی عمران خان نخست وزیر پاکستان و اقای روحانی رئیس جمهور ایران مرتبط میکنند و میگویند این دستگیری رمضان مینگل به دلیل این تماس تلفنی دستگیر شده است.

ارسال نظر

 
1