خبر فوری

 
 

 

اسلام آباد:پس از کشمکش های احزاب اپوزیسیون برای توافق بر سر انتخاب فرد مشترک جهت نامزدی ریاست جمهوری روز 4 سپتامبر و نهایتا عدم تفاهم در انتخاب این نامزد،حزب مردم پاکستان با پافشاری بر انتخاب خود،اعتزاز احسن را به عنوان نامزد مورد وثوق خود اعلام کرد.

دیگر احزاب اپوزیسیون نیز نام فضل الرحمن دبیر جمعیت علمای اسلام شاخه ف را به عنوان نامزد مورد اعتماد خود برای ریاست جمهوری پاکستان اعلام کرده اند.

حزب حاکم نیز جدای از تمامی احزاب،عارف علوی را به صورت مستقل برای تصاحب پست ریاست جمهوری انتخاب کرده است.

بنابر اعلام کمیسیون انتخابات پاکستان،افراد علاقمند به نامزدی ریاست جمهوری،باید تا ساعت 12 ظهر امروز تمامی اسناد و مدارک خود را در دادگاه عالی مرکزی در اسلام آباد و یا شعب این دادگاه در مراکز ایالت های چهارگانه پاکستان به ثبت میرساندند.

اعتزاز احسن نامزد حزب مردم امروز به همراه خورشید شاه،شیری رحمان،نوید قمر و قمر زمان کائره اسناد خود در دادگاه عالی اسلام آباد به ثبت رسانده است.

نماینده حزب تحریک انصاف در مجلس ایالتی سند،خرم شیر زمان نیز امروز به نمایندگی از عارف علوی،اسناد وی را در دادگاه عالی شعبه سند،برای نامزدی ریاست جمهوری ثبت نموده است.

اسناد و مدارک نامزد دیگر احزاب اپوزیسیون نیز امروز توسط عبدالغفور حیدری و راجا ظفر الحق  در محل دادگاه عالی اسلام آباد به ثبت رسانده شد.

ارسال نظر

 
1