خبر فوری

 
 
رضا ربانی: هیئت حاکمه درحال پنهان کردن حقیقت افزایش تروریسم در پاکستان است
کد خبر :965166091

12:01 1401/09/10


برچسب ها : PPP, اسلام آباد, پاکستان, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریسم, تظاهرات, حزب مردمی پاکستان, رضا ربانی, سوات, سوات پاکستان,

رضا ربانی رئیس اسبق مجلس سنای پاکستان از حزب مردمی پاکستانPPP گفت: هیئت حاکمه از چند ماه گذشته در حال مخفی کردن حقیقت افزایش تروریسم در کشور من جمله در ایالت خیبر پختون خوا می باشد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| رضا ربانی رئیس اسبق مجلس سنای پاکستان از حزب مردمی پاکستانPPP با بیان اینکه هیئت حاکمه از چند ماه گذشته در حال مخفی کردن حقیقت افزایش تروریسم در کشور من جمله در ایالت خیبر پختون خوا می باشد، گفت: ظهور تحریک طالبان پاکستان با وجود آتش بس ثابت کرد که هیئت حاکمه می خواهد مردم را در تاریکی نگه دارد.

وی با اشاره به حملات گاه و بیگاه، ربایش برای اخاذی و دیگر اقدامات تحریک طالبان پاکستان، اظهار داشت: اسناد موثق این اقدامات وجود دارد و از طرفی مردم منطقه سوات نیز علیه تروریسم و ظهور عناصر مسلح تحریک طالبان در این منطقه، راهپیمایی و تظاهرات انجام دادند.

رضا ربانی گفت: باوجود افزایش تروریسم، هیئت حاکمه و دولت پاکستان تنها بر اعمال بند ضد تروریسم علیه افراد بیگناه تکیه کرده اند. وی با انتقاد از عملکرد دولت و هیئت حاکمه پاکستان، گفت که پس از گذشت 4 سال از ادغام مناطق قبایلی در ایالت خیبر پختون خوا، در تامین زیرساخت ها ناکام مانده اند و همچنین از مشارکت با جنبش های مردمی صلح آمیز علیه ستیزه جویان خودداری می کنند.

رضا ربانی از رهبران حزب مردمی پاکستان در ادامه خاطر نشان ساخت که من چندین بار خواستار تشکیل جلسه مشترک برای بحث در مورد مسئله افزایش تروریسم شده ام اما کسی به آن توجه نکرد.

 

بخوانید: بیش از 20 کشته و زخمی در حمله انتحاری به خودروی کامیون نیروهای امنیتی پاکستان در کویته

             تظاهرات هزاران نفری مردم سوات علیه افزایش اقدامات تروریستی در منطقه و سکوت دستگاه‌های امنیتی پاکستان

ارسال نظر

 
1