خبر فوری

 
 
رسیدگی به وضعیت شهروندان زندانی پاکستان در ایران همچنان معطل است...
کد خبر :996520069

13:02 1397/06/24


برچسب ها : ایران, پاکستان, زندان, شهروند, لاهور,

دادگاه عالی لاهور برای آخرین بار به وزارت پاکستان با لحن تهدید آمیزی گفته است که سریعا به وضعیت شهروندان زندانی در ایران رسیدگی شود.


دادگاه عالی لاهور برای آخرین بار به وزارت پاکستان با لحن تهدید آمیزی گفته است که سریعا به وضعیت شهروندان زندانی در ایران رسیدگی شود.
دادگاه عالی لاهور سه شنبه هفته گذشته با افزایش فشار خود بر وزارت های مختلف پاکستان گفته است که، سریعا باید اقدامی برای شهروندان زندانی در ایران انجام دهند.
پس از گذشت 5 ماه همچنان اقدامی قاطع دراین مورد صورت نگرفته است.

شاهد وحید، قاضی دادگاه درخواست دادگاه مبنی بر رسیدگی به وضعیت شهروندان زندانی پاکستان در ایران را شنید که در آن گفته شده بود، باید به وضعیت زندانیان پاکستانی در ایران رسیدگی شود و درصورت امکان از ایران خواستار تجدید نظر در مورد این زندانیان شویم.

قاضی دادگاه با مطرح کردن سوالی از وزارت های مختلف کشور پاکستان گفت، آیا شما به فکر این افراد زندانی نیستید؟ در طی این جلسه دادگاه، قاضی، به مدت دوهفته برای رسیدگی به این پرونده به وزارت های مختلف پاکستان مهلت داده است.
علاوه بر آن شکایت کنندگان در این مورد خواستار همکاری دولت نیز شده اند.
شاهد وحید افزود ، در ماه ژوئیه سال جاری قوانین ایران تغییر یافته اند که بر این اساس درصورت اقدامی مناسب و به موقع، می‌توانیم این افراد را نجات دهیم.

ارسال نظر

 
1