خبر فوری

 
 
رسیدن معاون وزیر امور خارجه افغانستان به همراه هیئت همراه به پاکستان
کد خبر :809811149

16:41 1398/03/20


برچسب ها : افغانستان, پاکستان, مذاکرات,

ادریس زمان معاون وزیر امور خارجه افغانستان به همراه هیئت همراه برای شرکت در نشست مذاکراتی پاکستان_افغانستان وارد اسلام آباد شد.


اسلام آباد: به گزارش رازنیوز، ادریس زمان معاون وزیر امور خارجه افغانستان به همراه هیئت همراه برای شرکت در نشست مذاکراتی پاکستان_افغانستان وارد اسلام آباد شد. در مذاکرات، سهیل محمود معاون وزیر امور خارجه پاکستان به عنوان نماینده پاکستان حضور خواهد داشت. طی این مذاکرات مکانیسم حل مسائل و مشکلات دو کشور محور اصلی گفتمان طرفین قرار خواهد گرفت.
قابل ذکر است دیداری میان نخست وزیر پاکستان و رئیس جمهور افغانستان طی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی OIC در مکه صورت گرفته و در خصوص روند صلح و مذاکرات گفتگویی انجام شده بود.
عمران خان نخست وزیر پاکستان در این میان با ابراز اهمیت برپایی امنیت در منطقه، از پشتیبانی و حمایت جدی پاکستان از استحکام افغانستان خبر داد و افزود : پاکستان، در زمینه روند صلح افغانستان همکاری سیاسی خود را ادامه خواهد داد و سفر رئیس جمهور افغانستان به پاکستان می تواند موجب تقویت مناسبات دوطرف شود. همکاری ها در بخش های سیاسی، امنیت و اقتصاد را گسترش خواهیم داد.

ارسال نظر

 
1