خبر فوری

 
رزمایش مشترک دریایی پاکستان و امارات متحده عربی در بندر ابوظبی
کد خبر :2053879967

16:05 1401/01/14


برچسب ها : ابوظبی, امارات متحده عربی, پاکستان و امارات متحده عربی, دیدار, رزمایش دریایی, روابط دوجانبه, ناوشکن شمشیر, همکاری دوجانبه,

کشتی های شمشیر، عظمت نیروی دریایی و ناو گشتی آژانس امنیت دریایی پاکستان (PMSA) در رزمایش مشترک با نیروی دریایی امارات در ابوظبی شرکت به عمل آوردند.


ابوظبی: به گزارش راز نیوز | کشتی های شمشیر، عظمت نیروی دریایی و ناو گشتی آژانس امنیت دریایی پاکستان (PMSA) در رزمایش مشترک با نیروی دریایی امارات در ابوظبی شرکت به عمل آوردند.

به گفته منابع، ناوهای نیروی دریایی پاکستان روز شنبه 13 فروردین (2 آوریل) وارد بندر ابوظبی شدند همچنین نیروهای دریایی پاکستان و امارات چندین دهه است که روابط صمیمانه ای دارند و با برگزاری جلسات آموزشی مشترک میان نیروی انسانی و نیروی دریایی، با یکدیگر همکاری می کنند.

در بیانیه نیروی دریایی پاکستان آمده است که پس از ورود ناوگان نیروی دریایی پاکستان به بندر ابوظبی، فرمانده مأموریت و افسران نیروی دریایی پاکستان جلسات مهمی با فرماندهان نیروی دریایی و گارد ساحلی امارات متحده عربی و دیگر مقامات برقرار کردند.

بر اساس بیانیه منتشر شده، در این جلسات، موضاعات مورد علاقه دو جانبه از جمله همکاری در مسائل دریایی بصورت حرفه ای میان دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و این سفر روابط دو کشور را بیش از پیش توسعه خواهد بخشید. 

ارسال نظر

 
1