خبر فوری

 
رزمایش رام پک با فرماندهی آمریکا و هند در اقیانوس آرام برگزار شد
کد خبر :695579184

15:20 1401/04/15


برچسب ها : آمریکا و هند, ارتش هند, ایالات متحده آمریکا, رزمایش دریایی, ناو جنگی,

در بزرگترین رزمایش دریایی جهان با حضور 26 کشور در نزدیکی کالیفرنیا اقیانوس هند، هند توانایی دریایی خود را با ناو جنگی ست پورا و هواپیمای جاسوسی P-8I به نمایش گذاشته است..


 

دهلی نو: به گزارش راز نیوز | در بزرگترین رزمایش دریایی جهان با حضور 26 کشور در نزدیکی کالیفرنیا اقیانوس هند، هند توانایی دریایی خود را با ناو جنگی ست پورا و هواپیمای جاسوسی P-8I به نمایش گذاشته است..

این رزمایش در منطقه ای برگزار می شود که ایالات متحده در آن با چین اختلاف داشته است؛ به همین دلیل است که کشورهای درگیر در این رزمایش دریایی به رهبری ایالات متحده آمریکا قدرت کامل خود را در برابر عظمت روزافزون چین به نمایش می گذارند.

ایالات متحده آمریکا بیست و هشتمین دوره رزمایش رام پک اقیانوس آرام (Rum Pack)، بزرگترین رزمایش دریایی جهان در این اقیانوس را در سواحل کالیفرنیا از تاریخ 29 ژوئن آغاز کرده و تا 4 آگوست ادامه خواهد داشت همچنین رزمایش زیردریایی، مانور پدافند هوایی و مانور مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حال انجام است.

در این رزمایش همه کشورها بویژه آمریکا هواپیماهای بدون سرمشین و جنگی و سلاح های کشتار جمعی خود را به نمایش می گذارند؛ در همین حال، 38 ناو جنگی، 4 زیردریایی و 9 نیروی زمینی و حدود 170 هواپیما و 25000 نیرو از 26 کشور جهان در این رزمایش شرکت دارند و این شامل همه کشورهای عضو چهارگانه، بریتانیا، فرانسه و آلمان می شود.

ارسال نظر

 
1