خبر فوری

 
رزمایش بزرگ نیروی هوایی اسرائیل با حضور هند به منظور مقابله با خطرات ایران
کد خبر :1735571232

14:12 1400/08/09


برچسب ها : ارتش هند, امیر لازار رئیس عمومی قوای هوایی اسرائیل, ایران, تمرینات مشترک نظامی, تمرینات نظامی, رزمایش مشترک, رژیم صهیونیستی, نیروی هوایی اسرائیل, نیروی هوایی هند, هند و اسرائیل,

اسرائیل در هفته جاری بزرگ ترین رزمایش جنگی هوایی تاریخ این کشور را همراه با دیگر کشورها از جمله هند برگزار خواهد کرد. امیر لازار رئیس عمومی قوای هوایی اسرائیل اظهار داشت که می توان امیدوار بود، کشورهایی که در این رزمایش ها شرکت می کنند، در آینده برای مقابله با خطرات ایرانی ، با یکدیگر همکاری کنند.


تل آویو: به گزارش راز نیوز| اسرائیل در هفته جاری بزرگ ترین رزمایش جنگی هوایی تاریخ این کشور را همراه با دیگر کشورها از جمله هند برگزار خواهد کرد. همچنین فرمانده نیروی هوایی امارات متحده عربی نیز در این رزمایش حضور خواهد داشت.

براساس گزارش منتشر شده در این رابطه، امیر لازار رئیس عمومی قوای هوایی اسرائیل در گفت و گو با مطبوعات اظهار داشت که هدف از برگزاری این رزمایش، ایران نیست.

وی افزود: از زمان توافق عادی سازی روابط میان اسرائیل و برخی کشورهای عربی از جمله امارات متحده عربی، بحرین و مراکش در سال گذشته، مواقع جدیدی بوجود آمده است. اسرائیل در آینده آماده برای میزبانی از نیروی هوایی امارات متحده است. ایران ارتشی از هواپیماهای بدون سرنشین را ساخته است.

امیر لازار اظهار داشت که می توان امیدوار بود، کشورهایی که در این رزمایش ها شرکت می کنند، در آینده برای مقابله با خطرات ایرانی ، با یکدیگر همکاری کنند. منابع نظامی افزودند که ایران درحال حاضر نیز خطر بزرگ استراتژیکی برای اسرائیل است و این کشور محور تمرکز بسیاری از برنامه ریزی های نظامی آنها نیز است.

ارسال نظر

 
1