خبر فوری

 
 
ردپایی دیگر از تلاش عربستان برای افزایش نفوذ در افکار عمومی پاکستان
کد خبر :1337345694

11:48 1397/08/27


برچسب ها : پاکستان, عربستان, عمر فاروقی,

تلاش وی برای تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه پاکستانی به بهانه آموزش نرم افزار و کامپیوتر نیز نشانه ای از افزایش نفوذ عربستان در سطح افکار عمومی و مراکز آموزشی پاکستان میباشد.


 

اسلام آباد:به گزارش راز نیوز به نقل از THE NEWS ،عمر فاروقی یک فرد دارای تحصیلات عالی و تاجر مشهور عربستانی اعلام نموده که علاقه مند به تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان پاکستانی برای آموزش دوره نرم افزاری و برنامه نویسی است و پروژه ای را برای این امر آغاز نموده است.

فاروقی بنیانگذار شرکت Coded Minds، یک شرکت مستقر در دبی است که دوره های مختلفی برای دانش آموزان ارائه می دهد.

وی در گفتگو با این خبرگزاری گفت که دانش آموزان پاکستانی استعداد و پتانسیل لازم در زمینه هوش مصنوعی و فراگیری زبان برنامه نویسی و و دیگر امور نرم افزاری را دارند و حضور 60 میلیون کودک در پاکستان باعث میشود این امر از اهمیت دوچندانی برخوردار شود و پاداش من در قبال این ماموریت افزایش یابد.

وی گفت:کودکان و نوجوانان عصر حاضر را باید با آموزش مطابق با تکنولوژی و فناوری های جدید،قدرتمند و توانمند ساخت و در سطح مدارس باید بر آموزش کامپیوتر و علوم مرتبط با آن تاکید گردد.

ناگفته نماند که عمر فاروقی از افراد دارای تعصب و تفکرات شدید ضد شیعیان است و خبرگزاری اردو زبان العربیه که فعالیت هایی علیه شیعیان و بالخصوص جبهه مقاومت لبنان و ایران دارد،تحت نظارت وی اداره میشود و تلاش وی برای تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه پاکستانی به بهانه آموزش نرم افزار و کامپیوتر نیز نشانه ای از افزایش نفوذ عربستان در سطح افکار عمومی و مراکز آموزشی پاکستان میباشد.

ارسال نظر

 
1