خبر فوری

 
 
ربوده شده یک فعال مدنی بلوچ توسط نهادهای اطلاعاتی پاکستان در کراچی
کد خبر :39498899

16:06 1399/05/01


برچسب ها : افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, کراچی,

ماموران سازمان های اطلاعاتی پاکستان در ادامه روند سرکوب فعالان اجتماعی بلوچ یکی از رهبران "بنیاد خیریه اوست" را بازداشت و ناپدید نمودند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| ماموران سازمان های اطلاعاتی پاکستان در ادامه روند سرکوب فعالان اجتماعی بلوچ یکی از رهبران "بنیاد خیریه اوست" را بازداشت و ناپدید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان به همراه نیروهای امنیتی ارتش شب گذشته طی عملیاتی در شهر کراچی مرکز ایالت سند ملا لیاقت از رهبران سرشناس «بنیاد خیریه اوست» را ربودند.

 از راست به چپ: ملا لیاقت، عبدالقیوم وفا بلوچ، محمد جان دشتی

لازم به ذکر است پیش از این در تاریخ 19 تیر ماه جاری عبدالقیوم وفا بلوچ دبیرکل «بنیاد خیریه اوست» و سپس در 29 تیر ماه محمد جان دشتی رئیس این بنیاد خیریه به دست نهادهای امنیتی پاکستان بازداشت و ناپدید شده اند.

ربوده شدن فعالان اجتماعی بلوچ نشان دهنده این است دستگاه های حکومتی پاکستان هیچگاه خواستار رشد آگاهی و شعور شهروندان بلوچ نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی نیستند و همواره با بازداشت شخصیت های سرشناس، فعالان اجتماعی، دانشجویان و شهروندان عادی بلوچ تلاش نموده اند تا آنان را سرکوب نموده و از هرگونه جنبش آزادی خواه و انقلابی در این خطه جلوگیری نمایند.

بخوانید: یک فعال اجتماعی بلوچ در کراچی به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان ربوده شد

ارسال نظر

 
1