خبر فوری

 
 
ربوده شدن یکی دیگر از جوانان شیعه از ایالت پنجاب پاکستان
کد خبر :1967568904

19:47 1398/03/27


برچسب ها : ISI, ارتش, افراد ربوده شده, پاکستان, پنجاب, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, شیعه,

صفحه رسمی افراد ربوده شده شیعه در تویتر با اعلام خبر ربوده شدن یکی دیگر از جوانان شیعه از منطقه "پاک عرب سوسائتی" در شهر لاهور نوشت: سید حکیم حسین شامگاه 22 خرداد (12 ژوئن) از منزل خود ربوده شده است.


 

پنجاب: به گزارش رازنیوز، صفحه رسمی افراد ربوده شده شیعه در تویتر با اعلام خبر ربوده شدن یکی دیگر از جوانان شیعه از منطقه "پاک عرب سوسائتی" در شهر لاهور نوشت: سید حکیم حسین شامگاه 22 خرداد (12 ژوئن) از منزل خود ربوده شده است. وی یکی از کارکنان بانک خصوصی و دانشجویان داشنگاه پنجاب است. طبق گفته همسایه ها، ساعاتی قبل از ربودن نامبرده، نیروهای پلیس اطراف منزل وی رویت شدند، اما هیچگونه شکایتی در کلانتری محل درج نشده است.
 
 
صفحه افراد ربوده شده در پیامی جداگانه از مردم خواستار شرکت در کمپین و بلند کردن صدای خود علیه اقدامات ربودن افراد با استفاده از هشتگ #EndEnforcedDisappearances در روز یکشنبه 26 خرداد (16 ژوئن) از ساعت 8 تا 11 به وقت محلی پاکستان شده و بیان داشت: تمامی مردم پاکستان اعم از بلوچ، پشتون، سندی، مهاجر، هزاره و شیعه ای که در فضای مجازی اکانت دارند، با استفاده از هشتگ #EndEnforcedDisappearances صدای خود علیه اقدامات ربودن افراد بیگناه را بلند کنند.

 

ارسال نظر

 
1