خبر فوری

 
ربوده شدن یک پزشک شیعه توسط سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان از شهر لاهور
کد خبر :1014084270

11:39 1401/03/09


برچسب ها : آی اس آی, افراد ربوده شده شیعه, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان دانشجویان امامیه, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شیعیان پاکستان, لاهور, مجلس وحدت مسلمین,

سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان در ادامه روند ربایش شیعیان یک پزشک به نام علی عمران را از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب ربودند.


لاهور: به گزارش راز نیوز| سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان در ادامه روند ربایش شیعیان یک پزشک به نام علی عمران را از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب ربودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نهادهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان طی عملیاتی در شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب یک پزشک شیعه نام علی عمران را به صورت شبانه بازداشت و به زندان‌های مخوف اطلاعاتی منتقل نمودند.

دکتر علی عمران که در مطب خود واقع در خیابان بسطامی در منطقه کلونی بانک شهر لاهور مشغول به فعالیت بود پس از تعطیلی مطب به قصد منزل خود خارج شد که توسط مأموران لباس شخصی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان ربوده شد و اکنون پس از گذشت سه روز از ربایش وی، هیچ اطلاعاتی در خصوص محل حضور وی در دست نیست.

فخر عباس برادر این پزشک شکایت نامه مربوط به ربوده شدن علی عمران را در مرکز پلیس پارک ملت شهر لاهور درج کرده است، وی در این خصوص اعلام داشت: برادر من چهارشنبه شب پس از تعطیل نمودن مطب به سوی خانه حرکت نمود که در مسیر توسط افراد ناشناس ربوده شد و از سه روز گذشته تلفن همراه وی خاموش می‌باشد.

گفتنی است دکتر علی عمران در زمان دانشجویی خود در سازمان دانشجویان امامیه(ISO) عضویت داشت و در حال حاضر در بخش رفاهی سازمان شیعه مجلس وحدت مسلمین(MWM) مشغول به خدمت بود.

لازم به ذکر است روند ربوده شدن شهروندان شیعه توسط نهادهای اطلاعاتی بار دیگر طی ماه‌های اخیر تشدید یافته است و تاکنون بیش از ده تن از شیعیان از نقاط مختلف ایالت پنجاب توسط سرویس‌های امنیتی پاکستان ربوده شده‌اند و علی رغم گذشت چندین روز هیچ کس از این افراد آزاد نشده‌اند.

 

ارسال نظر

 
1