خبر فوری

 
 
ربوده شدن یک نوجوان بلوچ توسط سرویس های اطلاعاتی پاکستان در نوشکی
کد خبر :474266498

11:41 1399/08/16


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, نوشکی, نیروهای امنیتی پاکستان,

ماموران سازمان های اطلاعاتی پاکستان و نیروهای ارتش طی عملیاتی یک نوجوان بلوچ ار از بازار اصلی شهر نوشکی ایالت بلوچستان بازداشت و سپس ناپدید نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ماموران سازمان های اطلاعاتی پاکستان و نیروهای ارتش طی عملیاتی یک نوجوان بلوچ ار از بازار اصلی شهر نوشکی ایالت بلوچستان بازداشت و سپس ناپدید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای ارتش پاکستان دو روز قبل در عملیاتی یک نوجوان بلوچ به نام ریاض جمال الدینی را بدون هیچگونه تفهیم اتهام از بازار اصلی شهر نوشکی بازداشت و سپس به مکان نامشخص منتقل نمودند.

گفتنی است ریاض جمال الدینی به همراه دوستان خود در بازار نوشکی حضور داشت که نیروهای ارتش پاکستان وی را بازداشت نمودند و تاکنون هیچ اطلاعی از وضعیت وی در دست نیست.

لازم به ذکر است پیش از این برادر ریاض جمال الدینی به نام عامر نیز در سال 2013 میلادی توسط ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان ربوده شده و پس از گذشت مدتی جسد مجروح وی در مناطق اطراف کشف گردید.

ارسال نظر

 
1