خبر فوری

 
 
ربوده شدن یک نوجوان بلوچ به دست نیروهای امنیتی پاکستان از شهر کویته
کد خبر :1903409170

10:34 1400/06/21


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, کویته,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان هفته گذشته طی عملیاتی در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان یک نوجوان دانشجوی بلوچ را بازداشت و به محل نامشخص منتقل نمودند.


کویته: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان هفته گذشته طی عملیاتی در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان یک نوجوان دانشجوی بلوچ را بازداشت و به محل نامشخص منتقل نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان مورخ 13 شهریور ماه جاری طی عملیاتی در منطقه شفیع کلونی واقع در مقابل دانشگاه بلوچستان در خیابان سریاب شهر کویته به منزلی یورش برده و یک دانشجوی بلوچ به نام منیب علی بریچ فرزند نور علی بریچ را بازداشت نمودند.

منابع وابسته به خانواده منیب علی بریچ ضمن تایید ربوده شده وی به دست نیروهای ارتش و سازمان های اطلاعاتی پاکستان خواستار آزادی فوری وی شدند.

گفتنی است اقدامات اخیر سازمان های اطلاعاتی پاکستان در تحویل افراد ربوده شده به پلیس و دایره مبارزه با تروریسم و قتل این افراد در عملیات های ساختگی و دروغین باعث ایجاد موج ترس و هراس میان اعضای خانواده افراد ربوده شده بلوچ شده است تا مبادا عزیزانشان نیز همچون دیگر افراد به قتل رسیده در عملیات های ساختگی طعمه وحشی گری سازمان های اطلاعاتی پاکستان شده و فراتر از چارچوب قانونی و دور از انظار مجامع قضایی مجازات شده و به قتل برسند.

ارسال نظر

 
1