خبر فوری

 
ربوده شدن یک معلم بلوچ به همراه برادرش توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در کویته
کد خبر :1837517798

16:16 1399/02/27


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان پاکستان, نیروهای امنیتی پاکستان, کویته,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان به همراه جمعی از نیروهای سرویس های اطلاعاتی پاکستان شب گذشته با یورش به منطقه ای از شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان یک معلم مدرسه به همراه بردارش را بازداشت و به مکان نامشخص منتقل نمودند.


کویته: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان به همراه جمعی از نیروهای سرویس های اطلاعاتی پاکستان شب گذشته با یورش به منطقه ای از شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان یک معلم مدرسه به همراه بردارش را بازداشت و به مکان نامشخص منتقل نمودند.

طبق گفته اهالی این منطقه، شب گذشته حوالی ساعت یک بامداد، جمعی از نیروهای نظامی به همراه چند تن از افراد دارای لباس شخصی پس از متوقف نمودن خودروهای خود در فاصله ای از منازل مردم منطقه به صورت پیاده به چند منزل موجود در محله یورش بردند.

نیروهای نظامی در جریان این عملیات یک معلم بلوچ به نام شیردل مری را به همراه برادرش نادر خان مری بازداشت نموده و به مکان نامشخص انتقال دادند.

طبق گفته منابع محلی، نیروهای امنیتی ارتش در زمان بازداشت این دو فرد را مورد ضرب و شتم قرار داده و با بستن چشمانشان آنها را به همراه خود بردند و تاکنون هیچ اطلاعی از آنان در دست نیست.

لازم به ذکر است شیر دل مری یکی از اساتیدی است که به صورت داوطلبانه با حضور در منطقه کاهان ایالت بلوچستان کودکان بلوچ این منطقه را آموزش داد.

گفتنی است یکی از اساتید همین مدرسه به نام عبدالرحمن فرزند حاجی بلوچ خان مری در سال 2011 میلادی توسط نیروهای امنیتی و سازمان های اطلاعاتی پاکستان ربوده شده است و تاکنون هیچگونه اطلاعاتی از وی به دست نیامده است.

طبق گفته اعضای خانواده عبدالرحمن، او در خیابان کرانی شهر کویته در حال عزیمت به منزل خود بود که نیروهای امنیتی اف سی در ایست و بازرسی ظفرآباد با متوقف نمودن اتوبوس، وی را در مقابل انظار عمومی مورد ضرب و شتم قرار داده و سپس بازداشت نمودند.

ارسال نظر

 
1