خبر فوری

 
ربوده شدن یک شهروند شیعه به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان از شهر خوشاب پاکستان
کد خبر :1832956783

17:11 1400/01/21


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده شیعه, جنبش افراد ربوده شده شیعه, خوشاب, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان دانشجویان امامیه, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, شیعیان پاکستان,

سازمان های اطلاعاتی پاکستان روز گذشته یک شهروند شیعه از اهالی منطقه جوهرآباد شهر خوشاب را بازداشت و به محل نامشخص منتقل نمودند.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| سازمان های اطلاعاتی پاکستان روز گذشته یک شهروند شیعه از اهالی منطقه جوهرآباد شهر خوشاب را بازداشت و به محل نامشخص منتقل نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سید علی مهدی کاظمی نائب رئیس مرکزی اسبق انجمن دانشجویان امامیه از تشکل های برجسته شیعه روز گذشته به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان از منطقه جوهر آباد شهرستان خوشاب واقع در ایالت پنجاب ربوده شد.

این در حالی است که از سویی دیگر مقامات سازمان های اطلاعاتی پاکستان قول مساعد آزادی تمامی افراد ربوده شده را به تحصن کنندگان در شهر کراچی داده اند و اعلام نموده اند که ما در حال رایزنی با تمامی دستگاه های اطلاعاتی کشور هستیم و تمامی افراد ربوده شده از سوی نهادهای مختلف شناسایی و به مرور زمان آزاد خواهند شد.

تکمیلی:

منابع آگاه خبر دادند سید علی مهدی کاظمی دقایقی قبل، پس از گذشت دو روز از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان آزاد و به منزل خود بازگشت.

ارسال نظر

 
1