خبر فوری

 
 
ربوده شدن یک شهروند شیعه از اهالی پاراچنار به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :391033758

16:47 1399/09/21


برچسب ها : افراد ربوده شده شیعه, پاراچنار, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شیعه, شیعیان پاکستان,

یک شهروند شیعه به نام حسنین روحانی فرزند حجت الاسلام علامه احمد علی روحانی از شخصیت های برجسته منطقه کُرم ایالت خیبر پختون خوا امروز به دست افراد ناشناس ربوده شد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| منابع آگاه از ربوده شدن یک شهروند شیعه از اهالی منطقه پاراچنار ایالت خیبر پختون خوا به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان خبر دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، یک شهروند شیعه به نام حسنین روحانی فرزند حجت الاسلام علامه احمد علی روحانی از شخصیت های برجسته منطقه کُرم ایالت خیبر پختون خوا امروز به دست افراد ناشناس ربوده شد.

طبق اعلام منابع آگاه محلی، حسنین روحانی از منطقه پاراچنار به سمت پیشاور در حال حرکت بود که چند تن از افراد که برخی از آنان لباس پلیس را به تن داشتند وی را خودرو پیاده نموده و به همراه خود بردند.

تاکنون هویت ربایندگان به صورت قطعی مشخص نشده است، اما بنابر آنچه که در گذشته در قبال شهروندان شیعه در نقاط مختلف پاکستان رخ داده است احتمال می رود وی به دست ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت و سپس ناپدید شده است.

گفتنی است تاکنون چندین تن از شهروندان شیعه پاکستانی از نقاط مختلف این کشور بدون هیچگونه تفهیم اتهام توسط سازمان های امنیتی پاکستان ربوده شده و به بازداشتگاه های مخوف امنیتی منتقل می شوند، به صورتی که هیچ کدام از اعضای خانواده، اقوام و دوستان از وضعیت آنان با خبر نیستند.

ارسال نظر

 
1