خبر فوری

 
 
ربوده شدن یک شهروند دیگر از اهالی کیچ به دست نیروهای ارتش پاکستان
کد خبر :1453278753

13:08 1399/08/17


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های امنیتی, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, نیروهای امنیتی پاکستان, کیچ,

نیروهای ارتش پاکستان سه روز قبل طی عملیاتی در منطقه گورکوپ از توابع استان کیچ بلوچستان یک شهروند بلوچ را بازداشت و به مکان نامشخص منتقل نمودند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای ارتش پاکستان سه روز قبل طی عملیاتی در منطقه گورکوپ از توابع استان کیچ بلوچستان یک شهروند بلوچ را بازداشت و به مکان نامشخص منتقل نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای ارتش پاکستان سه روز قبل طی عملیات نظامی به جستجوی خانه به خانه منازل اهالی منطقه گورکوپ از توابع کیچ پرداختند.

نیروهای ارتش پاکستان در جریان این عملیات یک شهروند بلوچ به نام رشید فرزند سردو را بازداشت و به همراه خود بردند، گفتنی است رشید شاغل به شغل چوپانی است و زمانی که بزها را برای چرا به مناطق کوهستانی اطراف برده بود به همراه فرزند خود توسط سرویس های اطلاعاتی و نیروهای ارتش پاکستان ربوده شد.

فرزند وی پس از گذشت چند ساعت آزاد شد اما رشید همچنان در بند سرویس های اطلاعاتی قرار دارد.

لازم به ذکر است عملیات نظامی ارتش پاکستان با حضور تعداد وسیعی از نیروها از چهار روز گذشته در منطقه گورکوپ آغاز شده است که تاکنون نیز ادامه دارد.

ارسال نظر

 
1