خبر فوری

 
 
ربوده شدن یک شهروند بلوچ و آزادی دو تن دیگر توسط سرویس های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :495209802

16:08 1399/04/31


برچسب ها : ISI, آزادی افراد ربوده شده بلوچ, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, صدای افراد ربوده شده بلوچ,

یک شهروند بلوچ به دست نهادهای اطلاعاتی پاکستان از منطقه مستونگ ربوده شد و دو شهروند دیگر بلوچ که در بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان قرار داشتند آزاد و به منزل خود بازگشتند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| یک شهروند بلوچ به دست نهادهای اطلاعاتی پاکستان از منطقه مستونگ ربوده شد و دو شهروند دیگر بلوچ که در بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان قرار داشتند آزاد و به منزل خود بازگشتند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان به همراه نیروهای ارتش شب گذشته در عملیاتی در منطقه مستونگ ایالت بلوچستان یک شهروند بلوچ به نام علی احمد بنگلزئی را بازداشت و ناپدید نمودند.

سرویس های اطلاعاتی پاکستان پیش از این طارق بلوچ برادر علی احمد بنگلزئی را ربوده بودند که بعدها در سال 2011 میلادی جسد وی با آثار شکنجه کشف گردید.

همچنین منابع آگاه محلی از آزادی دو شهروند ربوده شده بلوچ از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان خبر دادند، این دو شهروند بلوچ به نام های ماجد فرزند شهید سپاهان و احساب فرزند خلیل بیستم خرداد ماه سال جاری از منطقه بالگتر پنجگور به دست ماموران امنیتی ربوده شده بودند و اکنون پس از گذشت بیش از یک ماه آزاد و به منزل خود بازگشتند.

لازم به ذکر است این دو شهروند بلوچ از منطقه بالگتر گدگی در استان پنجگور بلوچستان به همراه زمان جان فرزند سپاخان و ابوالحسن فرزند رحمت توسط سرویس های اطلاعاتی ربوده شده بودند و زمان جان و ابوالحسن همچنان در بند سازمان های امنیتی پاکستان قرار دارند.

ارسال نظر

 
1