خبر فوری

 
 
ربوده شدن یک شهروند بلوچ از اهالی کیچ توسط سازمان های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :127748932

17:25 1399/09/25


برچسب ها : افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, کیچ,

یک شهروند دیگر از اهالی منطقه کیچ ایالت بلوچستان توسط ماموران سازمان های اطلاعاتی پاکستان ربوده شد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| یک شهروند دیگر از اهالی منطقه کیچ ایالت بلوچستان توسط ماموران سازمان های اطلاعاتی پاکستان ربوده شد.

منابع آگاه محلی در این خصوص اعلام نمودند نیروهای اف سی وابسته به ارتش پاکستان شب گذشته با یورش به خانه ای در الندور منطقه منطقه بلیده از توابع کیچ یک نوجوان بلوچ به نام دیدگ فرزند پیرداد از اهالی شهرک را بازداشت و به همراه خود بردند.

گفتنی است اعضای خانواده دیدگ چند سال قبل پس از تحمل اذیت و آزارهای مکرر نیروهای ارتش و ماموران سازمان های اطلاعاتی پاکستان از منطقه شهرک به الندور مهاجرت کردند.

علاوه بر این خانواده هزاران تن از شهروندان بلوچ به علت آنکه همواره از سوی ماموران سازمان های امنیتی و نیروهای مسلح ارتش پاکستان مورد اذیت و آزار قرار می گیرند از بلوچستان به نقاط مختلف ایالت سند و برخی نیز به کشور همسایه یعنی افغانستان مهاجرت نموده اند.

شهروندان بلوچ در نقاط مختلف ایالت بلوچستان به صورت مکرر از سوی نهادهای امنیتی و نیروهای مسلح ارتش پاکستان مورد سرکوب قرار می گیرند و تاکنون صدها تن از مردان، پسران نوجوان و حتی کودکان در بند زندان های مخوف اطلاعاتی به سر می برند و هیچ اطلاعی از وضعیت عمومی آنان در دست نیست.

ارسال نظر

 
1