خبر فوری

 
 
ربوده شدن یک جوان بلوچ توسط نیروهای امنیتی پاکستان در شهر کراچی
کد خبر :1633072406

12:15 1401/06/10


برچسب ها : افراد ربوده شده بلوچ, بلوچستان, رئیس سازمان صدا برای افراد ربوده شده بلوچ, سند, گوادر, نصرالله بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کراچی,

نیروهای امنیتی پاکستان در تاریخ 8 شهریور در بخش سرگوت کلری منطقه لیاری شهر کراچی ایالت سند یک جوان به نام خدا بخش فرزند دکتر غفور را ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کردند.



کراچی: به گزارش راز نیوز | نیروهای امنیتی پاکستان در تاریخ 8 شهریور در بخش سرگوت کلری منطقه لیاری شهر کراچی ایالت سند یک جوان به نام خدا بخش فرزند دکتر غفور را ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

فرد ربوده شده اهل شهر گوادر ایالت بلوچستان می باشد. خانواده خدابخش پس از ربوده شدنش برای درج شکایت نامه به مرکز پلیس رفته بودند که پلیس از این کار امتناع کرد.

نصر الله بلوچ رئیس سازمان صدا برای افراد ربوده شده بلوچ اعلام کرده است که علاوه بر بلوچستان، در مناطق مختلف پاکستان مردم زیادی توسط نیروهای امنیتی و ارتش پاکستان ربوده شده اند. در شهر کراچی نیز بعد از انفجار در دانشگاه این شهر در ماه آوریل سال جاری، چندین شهروند بلوچ ربوده شده اند.

وی گفت که از ماه آوریل تا آگوست سال جاری 300 شهروند بلوچ ربوده شدن اند که تعداد قابل توجهی از آن ها در شهر کراچی زندگی می کردند.

ارسال نظر

 
1