خبر فوری

 
 
ربوده شدن یک جوان بلوچ توسط نهادهای امنیتی پاکستان از شهر کراچی
کد خبر :795720410

13:44 1401/02/10


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ,

نیروهای امنیتی پاکستان طی عملیاتی در منطقه بلوچ نشین ملیر در شهر کراچی مرکز ایالت سند یک شهروند جوان بلوچ به نام سعید را بازداشت و ناپدید نمودند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی پاکستان طی عملیاتی در منطقه بلوچ نشین ملیر در شهر کراچی مرکز ایالت سند یک شهروند جوان بلوچ به نام سعید را بازداشت و ناپدید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان و نیروهای امنیتی طی عملیاتی مشترک در منطقه بلوچ نشین شهرک ملیر در شهر کراچی با یورش به منزل یک شهروند جوان بلوچ به نام سعید فرزند محمد عمر از اهالی منطقه دشت بلوچستان را ربودند.

طبق گفته منابع آگاه، نیروهای امنیتی پاکستان در جریان این عملیات برادر سعید به نام ولید را نیز بازداشت نمودند اما پس از گذشت مدتی وی را آزاد کردند.

به گفته منابع نزدیک به این شهروند ربوده شده، وی از 6 سال گذشته با هدف تحصیل در روسیه اقامت داشته و چندی پیش برای دیدار با اعضای خانواده و بستگان خود به پاکستان بازگشته بود.

لازم به ذکر است در پی وقوع حمله انتحاری از سوی عناصر گروه های مسلح تجزیه طلب بلوچ در شهر کراچی، روند ربوده شدن شهروندان بلوچ به دست نهادهای امنیتی پاکستان تشدید یافته است و تاکنون چندین تن از دانشجویان بلوچ مشغول به تحصیل در مراکز آموزشی خارج از ایالت بلوچستان توسط نهادهای امنیتی و اطلاعاتی مورد بازداشت قرار گرفته اند.

دو روز قبل نیز نهادهای اطلاعاتی پاکستان یک دانشجوی بلوچ به نام بیبرگ امداد را محل تحصیل وی در شهر لاهور بازداشت نمودند، نیروهای امنیتی پاکستان همچنین یک پزشک بلوچ را نیز از شهر کراچی بازداشت نمودند.

ارسال نظر

 
1