Instant news

 
 
ربوده شدن یک جوان بلوچ توسط ارتش پاکستان
کد خبر :1802088757

16:27 1399/09/09


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, بلوچ, بلوچستان, ربوده شدن, سازمان های امنیتی,

نوجوان بلوچ پس از ربوده شدن توسط ارتش پاکستان به مکان نامعلومی منتقل شده است. در 24 ساعت گذشته 4 نفر از مناطق مختلف بلوچستان توسط نیروهای امنیتی و نظامی پاکستان ربوده شده اند.

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | نیرو های نظامی و امنیتی پاکستان از منطقه دهادر واقع در منطقه کچهی بلوچستان جوان بلوچ به اسم یوسف پسر بنگل خان مری را بازداشت کرده و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

به گفته منابع محلی، این جوان توسط چند افراد ارتش پاکستان که با لباس شخصی آمده بودند بازداشت شده و پس از آن هیچ اطلاعاتی از این جوان بدست نیامده است.

چند ماه گذشته نادرخان پسر حاجی سیدخان از بستگان این جوان نیز پس از بازداشت توسط نیروها ناپدید شده بود. نادرخان پس از شش ماه ناپدید شدن آزاد شد و به پلیس محلی تحویل داده شد. به گفته اعضای خانواده نادرخان، این جوان یک روز پس از آزادی از بازداشت پلیس توسط نیروهای امنیتی ربوده شده بود.

لازم به ذکر است طی 24 ساعت گذشته ، چهار نفر از دو نقطه مختلق در ایالت بلوچستان مفقود شده اند ، که این دو نفر پس از چند ساعت آزاد شدند.

شایان ذکر است پروفسور لیاقت سنی که روز گذشته در منطقه مستونگ ربوده شد، هنوز آزاد نشده است و همین امر باعث اعتراض احزاب سیاسی و تشکل های دانشجویی در مناطق مختلف کشور شده است. گفته میشود دولت پاکستان به علت ربایش این پروفسور با انتقادات شدیدی در سایت های شبکه های اجتماعی روبرو است.