خبر فوری

 
 
ربوده شدن چهار جوان دیگر از شهرهای کویته و پنجگور به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :156088115

10:44 1400/11/20


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سپاه مرزی پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان پنجگور, شهروندان بلوچ, کویته,

نیروهای ارتش پاکستان و ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان در جدیدترین عملیات خود چهار جوان بلوچ را از شهرهای کویته و پنجگور ایالت بلوچستان بازداشت و ناپدید نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای ارتش پاکستان و ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان در جدیدترین عملیات خود چهار جوان بلوچ را از شهرهای کویته و پنجگور ایالت بلوچستان بازداشت و ناپدید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای سپاه مرزی پاکستان و ماموران سرویس اطلاعات پاکستان شب دوشنبه طی عملیاتی مشترک در منطقه فیض آباد شهر کویته به منزل حاجی نورالله سرپره یورش برده و دو نوجوان از اهالی این خانه را بازداشت و به همراه خود به محل نامشخصی منتقل نمودند.

طبق گفته منابع محلی، نیروهای امنیتی در این عملیات به اذیت و آزار اعضای خانواده حاجی نورالله سرپره پرداخته و دو نفر به نام های فرهاد فرزند حاجی نورالله سرپره و ثاقب زیب سرپره فرزند حاجی نثار سرپره را دستگیر کردند.

لازم به ذکر است نیروهای امنیتی دو روز قبل نیز با یورش به منزل حاجی نثار در شهر کویته فرزند وی و برادر ثاقب زیب به نام هارون را بازداشت و به همراه خود بردند.

گفتنی است تمامی این سه فرد بازداشت شده از اهالی منطقه گردگاپ شهرستان مستونگ هستند و تاکنون سه نزدیک به ده تن از اعضای قوم سرپره توسط نیروهای امنیتی از مناطق مختلف مستونگ و نوشکی بازداشت و سپس ناپدید شده اند.

همچنین در عملیات جداگانه نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در مطنقه وشبود شهرستان پنجگور دو برادر به نام های اکرم و احمد ربوده شدند. بدین ترتیب تعداد افراد ربوده شده به دست نیروهای امنیتی پاکستان طی چند روز اخیر به هفت نفر رسید.

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان پیش از تعداد 5 نفر از اهالی مناطق مختلف پنجگور را بازداشت نمودند که اسامی آنها به این شرح است: ملک میران، بالاچ، عقیل و شبیر.

ارسال نظر

 
1