خبر فوری

 
 
ربوده شدن چندین شهروند بلوچ در عملیات نیروهای ارتش پاکستان در نقاط مختلف ایالت بلوچستان
کد خبر :1856130796

10:07 1399/03/04


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, عید سعید فطر, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان همزمان با عید سعید فطر طی عملیاتی در نقاط مختلف ایالت بلوچستان چندین تن از شهروندان بلوچ را بازداشت و به مکان نامشخص منتقل نمودند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان همزمان با عید سعید فطر طی عملیاتی در نقاط مختلف ایالت بلوچستان چندین تن از شهروندان بلوچ را بازداشت و به مکان نامشخص منتقل نمودند.ب

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان صبح امروز طی عملیاتی با یورش به منطقه «گریشه کوچه» واقع در استان خضدار دو شهروند بلوچ به نام های خالد فرزند محمد بخش و منور فرزند گهرام را بازداشت و به نزدیکترین اردوگاه نظامی ارتش منتقل نمودند.

طبق گفته منابع آگاه نیروهای امنیتی ارتش پاکستان همچنین مشغول عملیات در منطقه جاو هستند.

در حال حاضر نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در مناطق مختلف جاو از جمله سود، سروکو، قران، بینت، گابار و جلایی کانی مشغول عملیات نظامی هستند، نیروهای ارتش پاکستان در جریان جستجوی خانه به خانه اهالی این مناطق زنان و کودکان را مورد اذیت و آزار قرار می دهند.

طبق گفته منابع آگاه محلی چندین نفر از شهروندان این مناطق توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامشخص انتقال داده شده اند.

ارسال نظر

 
1