خبر فوری

 
 
ربوده شدن چندین شهروند بلوچ توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان از استان آواران
کد خبر :1633336772

15:41 1398/06/30


برچسب ها : ارتش پاکستان, عمران خان, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای ارتش پاکستان به همراه ماموران سازمان های امنیتی شب گذشته با یورش به منازل مردم در مناطق مختلف استان آواران بلوچستان، چندین تن از شهروندان بلوچ را بازداشت و به مکان نامشخصی منتقل نمودند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز نیروهای ارتش پاکستان به همراه ماموران سازمان های امنیتی شب گذشته با یورش به منازل مردم در مناطق مختلف استان آواران بلوچستان، چندین تن از شهروندان بلوچ را بازداشت و به مکان نامشخصی منتقل نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده نیروهای ارتش پاکستان حوالی ساعت 2 بامداد شب گذشته طی عملیاتی در منطقه گندچایی به جستجوی خانه به خانه منازل مسکونی پرداخته و با اذیت و آزار اهالی محل، چندین تن از ساکنان این منطقه را بازداشت و به مکان نامشخص منتقل کردند.

تاکنون تنها اسامی چند نفر از بازداشت شدگان، شناسایی و به شرح زیر اعلام شده است: قادربخش، الهی بخش، منظور، علی بخش و غلام، در حالی که اسامی دیگر افراد بازداشت شده شناسایی نشده است.

لازم به ذکر است نیروهای امنیتی ارتش و سازمان های اطلاعاتی پاکستان تاکنون چندین مرتبه با یورش به مناطق مسکونی در ایالت بلوچستان و ایجاد رعب و وحشت میان زنان و کودکان، شهروندان بلوچ را بازداشت و به مکان نامشخصی منتقل می کنند و پس از گذشت مدت زمان طولانی تنها اجساد شکنجه شده این افراد از مناطق بیابانی حومه شهرهای بلوچستان کشف می گردد.

ارسال نظر

 
1