خبر فوری

 
 
ربوده شدن چند از تن مردان و زنان بلوچ به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان در پنجگور
کد خبر :480265522

11:44 1399/09/13


برچسب ها : افراد ربوده شده بلوچ, پنجگور, زنان بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ,

ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان در عملیات های جداگانه در استان پنجگور ایالت بلوچستان چند تن از مردان و زنان را بازداشت و ناپدید نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان در عملیات های جداگانه در استان پنجگور ایالت بلوچستان چند تن از مردان و زنان را بازداشت و ناپدید نمودند.

طبق گفته منابع آگاه محلی، نیروهای ارتش پاکستان با متوقف نمودن یک خودروی حمل و نقل عمومی در منطقه توبه گچک یک زن مسن بلوچ به نام بی بی مریم همسر در محمد را به همراه دو تن از نوه هایش به نام های راشد فرزند عوض و اجمل فرزند شاه جهان را بازداشت و سپس ناپدید نمودند.

طبق گفته منابع، این افراد از پنجگور به سمت گچک در حال طی مسیر بودند که در حوالی منطقه توبه در ایست و بازرسی ارتش پاکستان بازداشت و سپس ناپدید شدند.

گفتنی است راشد و اجمل در استان کیچ در حال تحصیل بوده و به منظور گذراندن تعطیلات و دیدار با خانواده به مناطق آبایی خود آمده بودند که به دست نیروهای ارتش ربوده شدند.

نیروهای امنیتی پاکستان همچنین پیش از این در تاریخ 10 آذر ماه سال جاری در همین منطقه یک شهروند بلوچ به نام محمد کریم فرزند یار محمد را به همراه همسر وی بی بی شاه پری بازداشت و به مکان نامشخص منتقل نمودند.

نیروهای ارتش پاکستان و ماموران اطلاعاتی علاوه بر این چندی قبل چهار تن از اهالی منطقه گچک به نام های سلیم فرزند محمد جمعه، واحد فرزند قادر بخش، نذیر فرزند امیت و یار جان فرزند دلمراد را ربودند.

ارسال نظر

 
1