خبر فوری

 
 
ربوده شدن پنج شهروند بلوچ توسط سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان در خاران
کد خبر :800477074

16:10 1401/08/03


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهر خاران, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش و مأموران سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان طی عملیات های جداگانه در شهرستان خاران ایالت بلوچستان 5 جوان بلوچ را ربودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش و مأموران سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان طی عملیات های جداگانه در شهرستان خاران ایالت بلوچستان 5 جوان بلوچ را ربودند.

بر اساس اعلام منابع آگاه محلی از شهرستان خاران، نیروهای ارتش پاکستان شب گذشته سه جوان که در یک رستوران نشسته بودند را تحت نظر قرار داده و پس از خروج آنان از رستوران تمامی آنها را بازداشت و به همراه خود بردند.

اسامی این سه تن به این شرح اعلام شده است: جابر یلانزئی فرزند پذیر احمد، نجیب‌الله یلانزئی فرزند محمد حسین و شفقت یلانزئی فرزند عبدالرحیم.

اعضای خانواده این افراد با درج شکایت نامه در مرکز پلیس از کمیسر شهرستان خاران و دیگر مقامات محلی خواستار آزادی عزیزان خود شدند.

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان همچنین در یک عملیات جداگانه دو شهروند دیگر بلوچ را از شهرستان خاران ربودند.

به گفته منابع محلی، نیروهای سپاه مرزی پاکستان یک شهروند بلوچ به نام یوسف بادینی که در زمینه فروش برنج در نزدیکی میدان اصلی بازار خاران فعالیت می‌کنند را به اردوگاه خود فراخواندند.

پس از آنکه یوسف به همراه شاگرد خود به اردوگاه نیروهای سپاه مرزی در خاران مراجعه نمود، آنان وی را بازداشت و شاگرد همراه یوسف را آزاد کردند.

نیروهای سپاه مرزی پاکستان سپس به منزل یوسف بادینی واقع در نزدیکی مسجد مولوی مجید در منطقه کلان خاران یورش برده و اقدام به شکستن وسایل منزل نمودند و برادر یوسف به نام پرویز بادینی را بازداشت نموده و به همراه خود بردند.

ارسال نظر

 
1