خبر فوری

 
 
ربوده شدن هفت شهروند بلوچ توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان از شهر تربت
کد خبر :745650012

12:27 1401/10/07


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, شهر تربت, شهرستان کیچ, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در عملیات های جداگانه خود در شهر تربت مرکز شهرستان کیچ ایالت بلوچستان طی دو روز گذشته هفت شهروند بلوچ را بازداشت و ناپدید نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در عملیات های جداگانه خود در شهر تربت مرکز شهرستان کیچ ایالت بلوچستان طی دو روز گذشته هفت شهروند بلوچ را بازداشت و ناپدید نمودند.

طبق اعلام منابع آگاه نیروهای امنیتی ارتش پاکستان روز دوشنبه با یورش به محل آبسر یعقوب در شهر تربت سه شهروند جوان بلوچ به نام‌های سید جان، شهزاد و جهانزیب را ربودند.

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان همچنین شب گذشته نیز طی عملیاتی در منطقه گوکدان شهر تربت به منازل اهالی این منطقه یورش برده و 4 شهروند بلوچ را دستگیر و به محل ناشناس منتقل کردند.

اسامی افراد بازداشت شده به این شرح اعلام شده است: میرزا فرزند برکت، بلال فرزند حاجی عبدالعزیز، عبدالرزاق فرزند محمد جان و محمد حنیف فرزند غلام جان.

گفتنی است نیروهای ارتش پاکستان پیش از این در عصر روز شنبه تمامی مغازه داران و صاحبان پمپ بنزین در منطقه گوکدان شهر تربت را وادار به تعطیلی کردند که مشکلاتی را برای کاسبان به همراه داشت و باعث کمبود اقلام غذایی برای اهالی منطقه شد.

به گفته مغازه داران منطقه نیروهای ارتش پاکستان با ضرب و شتم و اذیت و آزار تمامی صاحبان کسب و کار و پمپ بنزین ها ما را برای بستن مغازه وادار کردند که خسارت مالی برای ما به همراه داشت، تعطیلی داروخانه‌ها نیز باعث ایجاد مشکلاتی برای بیماران شد.

به گفته اهالی این منطقه تعداد وسیعی از نیروهای ارتش پاکستان پس از آنان منطقه را به محاصره خود درآورده و اقدام به ضرب و شتم مردم کردند، پس از گفتگوهای صورت گرفته نیروهای امنیتی اجازه فعالیت به چند مغازه و کسب و کار را دادند با این وجود تعدادی از مغازه‌ها همچنان اجازه فعالیت را نیافته‌اند.

ارسال نظر

 
1