خبر فوری

 
 
ربوده شدن نوجوان بلوچ ساکن شهر دیره مراد جمالی از شهر کویته
کد خبر :396445088

14:19 1399/11/01


برچسب ها : ارتش پاکستان, دانشجویان بلوچ, دیره مراد جمالی, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, کویته,

یک دانشجوی بلوچ ساکن شهر دیره مراد جمالی ایالت بلوچستان از ده روز گذشته از شهر کویته مرکز این ایالت ناپدید شده و تاکنون هیچ اطلاعی از وضعیت وی در دست نیست.


کویته: به گزارش راز نیوز| یک دانشجوی بلوچ ساکن شهر دیره مراد جمالی ایالت بلوچستان از ده روز گذشته از شهر کویته مرکز این ایالت ناپدید شده و تاکنون هیچ اطلاعی از وضعیت وی در دست نیست.

بر اساس جزئیات منتشر شده، بالاچ جمالی از اهالی روستای حاجی محمد شریف بیجوانی از توابع شهرستان دیره مراد جمالی که در یکی از آموزشگاه های شهر کویته مشغول به تحصیل بود به صورت اسرار آمیز از ده روز گذشته ناپدید شده است.

طبق گفته اعضای خانواده بالاچ شکایت نامه مربوط به ناپدید شدن وی در مرکز پلیس درج شده است، اما در این شکایت نامه هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی مظنون عنوان نشده است.

لازم به ذکر است شهروندان بلوچ عمدتا به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان و نیروهای مسلح ارتش بدون هیچگونه تفهیم اتهام بازداشت و سپس به زندان های مخوف اطلاعاتی انتقال داده می شوند و علی رغم گذشت ماه ها و سالها در این زندان ها نگاه داشته می شوند، در حال حاضر نیز صدها تن از شهروندان بلوچ در زندان های مخوف سازمان های اطلاعاتی به سر می برند.

ارسال نظر

 
1