خبر فوری

 
 
ربوده شدن مدیر و معاون شبکه خصوصی پاکستان به دست سرویس های اطلاعاتی
کد خبر :1350481741

11:13 1399/07/19


برچسب ها : افراد ربوده شده, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های امنیتی, شبکه بول, شبکه خبری, نبیل جکورا, کراچی,

نبیل جکورا مدیر شبکه خصوصی بول به همراه معاون خود به نام شبیه الحسن شب گذشته در حین بازگشت از دفتر شبکه به سمت منزل خود توسط ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت و سپس ناپدید شد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| نبیل جکورا مدیر شبکه خصوصی بول به همراه معاون خود به نام شبیه الحسن شب گذشته در حین بازگشت از دفتر شبکه به سمت منزل خود توسط ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت و سپس ناپدید شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، پلیس شهر کراچی با مشاهده خودروی متعلق نبیل جکورا در خیابان سرویس واقع در نزدیکی بزرگراه مرکزی شهر احتمال می دهد وی به دست افراد ناشناس ربوده شده است.

پلیس در این خصوص خبر داد: خودروی متعلق به مدیر شبکه خصوصی بول نیوز در حالت پارک و به صورت قفل شده در محل کشف مستقر بود.

پلیس با درج شکایت نامه و تشکیل پرونده، عملیات جستجو برای شناسایی محل حضور نبیل جکورا را آغاز نموده است.

از سوی دیگر کمیسیون امور داخلی مجلس سنای پاکستان ربوده شدن این مدیر شبکه خصوصی را مورد پیگرد قرار داده است.

سناتور رحمان ملک رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس سنای پاکستان، با پیگیری این موضوع خواستار ارائه گزارش فوری از سوی وزارت کشور پاکستان شده است.

لازم به ذکر است اگرچه تاکنون عاملان این اقدام به طور قطع شناسایی و اعلام نشده است، اما احتمال می رود نبیل جکورا نیز همچون دیگر همکاران خود در عرصه رسانه توسط ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت و سپس ناپدید شده باشد.

پیش از این نیز مطیع الله جان روزنامه نگار ارشد پاکستانی نیز توسط ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان از مقابل محل کار همسرش واقع در اسلام آباد ربوده شده بود.

ارسال نظر

 
1