خبر فوری

 
 
ربوده شدن مجدد یکی دیگر از رهبران ملی گرای سند به دست سرویس های امنیتی پاکستان
کد خبر :1840661946

11:33 1399/05/20


برچسب ها : JSQM, افراد ربوده شده سند, جبهه ملی زنده باد سند, جسقم, سازمان اطلاعات پاکستان, صابر چاندیو, صدای افراد ربوده شده سند, کراچی,

صابر چاندیو از رهبران ملی گرای سند و عضو جبهه ملی زنده باد سند موسوم به جسقم شب گذشته بار دیگر به دست سرویس های امنیتی پاکستان از سطح شهر کراچی بازداشت و ناپدید گردید.


 

سند: به گزارش راز نیوز| صابر چاندیو از رهبران ملی گرای سند و عضو جبهه ملی زنده باد سند موسوم به جسقم شب گذشته بار دیگر به دست سرویس های امنیتی پاکستان از سطح شهر کراچی بازداشت و ناپدید گردید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ماموران سرویس های امنیتی پاکستان شب گذشته در عملیاتی در روستای بلاول ولیج در منطقه سچل شهر کراچی بار دیگر صابر چاندیو از رهبران ملی گرای سند را ربودند.

لازم به ذکر است صابر چاندیو پیش از این در پنجم اردیبهشت ماه سال 1396 به همراه پسر عموی خود ابراهیم چاندیو از جاده کمربندی شهر دادو ایالت سند به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان ربوده شد، پسر عموی وی پس از مدت یک ماه آزاد و به منزل خود بازگشت، اما صابر چاندیو به مدت سه سال در بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان قرار داشت.

وی سپس در سال 2019 میلادی به اتهام عملیات های تروریستی در دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم در شهر لارکانه ایالت سند ارائه گردید، وی به مدت دو سال در جلسات مختلف محاکمه در دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم حضور یافت، اما به علت عدم وجود شواهد و مستندات کافی از سوی دادگاه در سال جاری میلادی تبرئه و آزاد گردید.

اما وی شب گذشته بار دیگر به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان و نیروهای امنیتی رنجرز از منزل یکی از اقوام خود در شهر کراچی بازداشت و ناپدید گردید.

جنبش صدای افراد ربوده شده سند با محکوم نمودن این اقدام سرویس های امنیتی پاکستان فراخوان تظاهرات عمومی برای آزادی تمامی افراد ربوده شده را منتشر نمود.

ارسال نظر

 
1