خبر فوری

 
 
ربوده شدن شش شهروند دیگر بلوچ به دست سرویس های امنیتی پاکستان از شهرستان کیچ
کد خبر :42156873

10:19 1400/02/30


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, تمپ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان کیچ, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

سرویس های امنیتی پاکستان در عملیات جدید خود در شهرستان کیچ 6 شهروند بلوچ از جمله سه برادر را بازداشت و به محل نامشخص منتقل نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرویس های امنیتی پاکستان در عملیات جدید خود در شهرستان کیچ 6 شهروند بلوچ از جمله سه برادر را بازداشت و به محل نامشخص منتقل نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان شب گذشته با یورش به منزلی واقع در منطقه پل آباد شهرستان کیچ چهار شهروند بلوچ را بازداشت و آنها را به محل نامشخص منتقل نمودند.

اسامی این 4 شهروند بلوچ که شامل سه برادر به همراه دامادشان می باشد به این شرح اعلام شده است: شعیب، جنید و شیحق فرزند تاج محمد و یک تن دیگر به نام غفور.

طبق گفته منابع محلی، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان حوالی ساعت سه بامداد با یورش شبانه به منزل مذکور به اذیت و آزار زنان و کودکان موجود در منزل پرداختند و 4 تن از مردان موجود در منزل را بازداشت و به محل نامشخص منتقل نمودند.

همچنین طبق گفته منابع آگاه محلی، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان دو روز قبل طی عملیاتی در منطقه کوهار از توابع بخش تمپ شهرستان کیچ دو نفر به نام های بابا فرزند عباس و اصغر فرزند عبدالرحمن را بازداشت و به همراه خود بردند، به صورتی که تاکنون هیچ اطلاعاتی از وضعیت آنان منتشر نشده است.

ارسال نظر

 
1