خبر فوری

 
 
ربوده شدن شش شهروند بلوچ توسط نهادهای امنیتی پاکستان از نقاط مختلف شهرستان کیچ
کد خبر :376812972

10:01 1401/05/19


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهر تربت, شهرستان کیچ, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش و مأموران سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان طی عملیات های جداگانه در نقاط مختلف شهرستان کیچ ایالت بلوچستان 8 شهروند بلوچ از جمله دو دانش‌آموز کم سن را بازداشت و به همراه خود بردند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش و مأموران سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان طی عملیات های جداگانه در نقاط مختلف شهرستان کیچ ایالت بلوچستان 8 شهروند بلوچ از جمله دو دانش‌آموز کم سن را بازداشت و به همراه خود بردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در عملیاتی مشترک به همراه مأموران سرویس‌های اطلاعاتی حوالی ساعت 11 شب سه شنبه در منطقه دنک شهر تربت به منزل یک شهروند بلوچ به نام موسی یورش برده و دو فرزند کم سن وی به نام‌های بالاچ و براهمدگ را بازداشت نموده و به همراه خود بردند، طبق اطلاعات دریافتی این دو نوجوان بلوچ پس از گذشت مدتی آزاد و به منزل خود بازگشتند.

به گفته منابع آگاه محلی، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان همچنین در یک عملیات جداگانه به صورت شبانه به منزلی در منطقه گوگدان واقع در نزدیکی شهر تربت یورش برده و سه نفر را بازداشت نمودند که اسامی آنان به این شرح اعلام شده است: اختر فرزند ملنگ، احمد فرزند ملنگ و یک فرد مسن به نام غلام فرزند چهارشنبه.

نیروهای ارتش پاکستان علاوه بر این سه نوجوان بلوچ را از منطقه پتهان کور شهرستان کیچ بازداشت نمودند، اسامی این سه نفر به این شرح است: عباس فرزند علی، شهداد فرزند حاجی عظیم و صغیر اسلم فرزند محمد اسلم.

 

 

ارسال نظر

 
1