خبر فوری

 
 
ربوده شدن سه شهروند شیعه به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :2089766026

10:22 1399/05/11


برچسب ها : افراد ربوده شده شیعه, بکر, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شیعیان پاکستان, نیروهای امنیتی پاکستان, کراچی,

روند ربوده شدن شهروندان شیعه به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان در آستانه عید سعید قربان نیز متوقف نگردید و ماموران سرویس های اطلاعاتی در جدیدترین اقدام خود سه از شهروندان شیعه را در ایالت های سند و پنجاب بازداشت و ناپدید نمودند.


 

سند/پنجاب: به گزارش راز نیوز| روند ربوده شدن شهروندان شیعه به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان در آستانه عید سعید قربان نیز متوقف نگردید و ماموران سرویس های اطلاعاتی در جدیدترین اقدام خود سه از شهروندان شیعه را در ایالت های سند و پنجاب بازداشت و ناپدید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرویس های اطلاعاتی پاکستان در ادامه اقدامات ضد انسانی خود علیه شهروندان شیعه، روز گذشته در عملیات های جداگانه ای فضل عباس از فعالان اجتماعی و حسنین رضا را از سطح شهر کراچی بازداشت و ناپدید نمودند.

ماموران سازمان های اطلاعاتی پاکستان همچنین 5 روز قبل طی عملیاتی در شهر «بکهر» ایالت پنجاب یک شهروند شیعه به نام کاشف عباس نقوی را ربودند.

ماموران سرویس های اطلاعاتی با یورش به منزل کاشف عباس نقوی ضمن اذیت و آزار زنان و کودکان وی را بازداشت و سپس به محلی نامشخص انتقال دادند.

روند ربوده شده شهروندان شیعه به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان از چندین سال گذشته آغاز گردیده است و تاکنون دهها تن از شیعیان پاکستانی علی رغم گذشت ماه ها و سال ها همچنان در بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان قرار دارند و هیچگونه اطلاعاتی از وضعیت جسمانی و سلامت آنان در دست نیست.

ارسال نظر

 
1